تاریخ انتشار: 1400/02/20 10:45
کد خبر: 39767

باقری:‌ ماشین‌سازی با این قدمت نباید تنها بماند

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت:‌ ما چاره‌ای جز امیدوار بودن نداریم و تا آخرین هفته می‌جنگیم تا در لیگ برتر بمانیم.
 باقری:‌ ماشین‌سازی با این قدمت نباید تنها بماند

منصور باقری در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص دیدار با سایپا که با تساوی به پایان رسید گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و می‌دانستیم که در این شرایط حتی تساوی هم به دردمان نمی‌خورد. گل اول را هم ما زدیم اما روی دو غافلگیری از حریف عقب افتادیم، با این حال تا آخرین لحظه برای زدن گل تساوی ناامید نبودیم و این کار را هم انجام دادیم، البته در طول بازی هم موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم و اگر بدشانس نبودیم حتما سایپا را شکست می‌دادیم. واقعا حیف شد که در این بازی 3 امتیاز را نگرفتیم.

باقری که در این بازی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند، تصریح کرد: دوست داشتم این گل منجر به گرفتن 3 امتیاز شود اما این اتفاق رخ نداد. در ابتدای نیمه دوم هم یک شوت زدم که متاسفانه به تیر دروازه برخورد کرد و اگر آن توپ گل می‌شد سایپا را قطعا شکست می‌دادیم. ما در خیلی از بازی‌های گل اول را زدیم ولی متاسفانه نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم. در این بازی هم چنین اتفاقی رخ داد، متاسفانه در برخی لحظات تمرکزمان را از دست می‌دهیم که این موضوع برایمان دردسرساز می‌شود.

هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که «آیا این تیم در لیگ برتر می‌ماند؟» خاطرنشان کرد: همه می‌دانند شرایط تیم ما چگونه است و کارمان خیلی سخت شده ولی چاره‌ای جز امیدوار بودن وجود ندارد. ما باید تا آخرین هفته بجنگیم تا وجدان‌‌مان راحت باشد که نهایت تلاش خودمان را به خرج دادیم. واقعا اینکه شرایط ماشین‌سازی در این مقطع حساس به اینجا رسیده ناراحت‌کننده است. ماشین‌سازی با این قدمت نباید تنها باشد، این تیم نیاز به حمایت مسئولان در تبریز دارد. امیدوارم مسئولان فکری اساسی به حال تیم ما کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqexb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهتاج:بیانیه‌ای که صادر شد، کاملا احساسی بود