تاریخ انتشار: 1400/02/23 15:03
کد خبر: 39589

مجیدی: قایدی دربی‌باز است/ هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟!

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الان وضعیت جدول به گونه‌ای است که باید دربی را ببریم تا در کورس باقی بمانیم.
مجیدی: قایدی دربی‌باز است/ هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟!

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فردا بازی سخت و حساسی داریم. هفته پیش با وجود اینکه بازی خوبی انجام دادیم، موقعیت داشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم، اما شکست خوردیم. الان وضعیت جدول به گونه‌ای است که باید دربی را ببریم تا در کورس باقی بمانیم.

 

قایدی دربی‌باز است

وی درباره اینکه در گذشته یکی از دربی‌بازها بوده است و امروز چه بازیکنی مانند او چنین شرایطی دارد، گفت: مهدی قایدی.

برای فصل بعد تیمی می‌بندم که همه از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند

مجیدی در ادامه انتقاداتش از عملکرد آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات تصریح کرد: صحبت من بیشتر درباره ساختار باشگاه بود. تیم پرسپولیس براساس تفکراتش بسته شده است. در استقلال دو سال پیاپی است که تیم با نظر سرمربی بسته نمی‌شود. بازیکنانی که الان داریم بد نیستند، اما در یک پست پنج بازیکن داریم و در پستی دیگر بازیکنی مصدوم شود، جایگزین نداریم و هیمن موضوع باعث می‌شود ترکیب اصلی ثبات نداشته باشد. بهتر است یک تیم براساس تفکرات مربی بسته شود. ما در حال حاضر بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم. قول می‌دهم برای فصل آینده یک تیم بسیار خوب ببندم که همه از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند و همان تیمی شود که هواداران دوست دارند.

تمرکز داشته و باهوش باشیم، می‌توانیم دربی را ببریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال استراتژی تیمش برای دیدار فردا مقابل پرسپولیس را اینطور تشریح کرد: استراتژی ما این است که برای ماندن در کورس قهرمانی باید طوری بازی کنیم که ببریم. این کار نیاز به تمرکز بالا دارد. پرسپولیس تیم خوبی است و از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. اگر تمرکز داشته و باهوش باشیم، می‌توانیم برنده دربی باشیم.

یک پزشک تیمم را در آسیا نجات داد

وی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در برخی از بازی‌ها با ریسک بالایی بازی می‌کرد و آیا فردا احتمال دارد چنین اتفاقی بیفتد، گفت: درست است. بازی‌ها در آسیا هر سه روز یک بار برگزار می‌شد و تیم ما از بازی سوم تحلیل رفت. ما امکانات تیم‌های عربی برای ریکاوری را نداشتیم. با پزشکی در زمان حضورم در تیم فوتبال امید آشنا شده بودم و نمی‌دانم ایشان را حمید استیلی آورده بود یا فرد دیگری، اما از او خواستم به اردوی استقلال بیاید. ایشان با هزینه شخصی به عربستان آمد و داروهایی با قیمت بالا آورد و تیمم را نجات داد. طبیعی بود تیم ما از نظر بدنی اُفت کند و خسته شود و کیفیتش پایین بیاید، اما با این شرایط باهوش هم بودیم، چون می‌دانستیم با گرفتن یک امتیاز از الاهلی عربستان در بازی برگشت و پیروزی در بازی آخر مرحله گروهی صعود خواهیم کرد.

برای رفع نقاط ضعف تیم وقت گذاشتم

مجیدی در مورد مشکلات خط دفاعی استقلال در دیدارهای گذشته یادآور شد: مشکل بحث دفاع تیمی است نه فردی. در هفته گذشته روی این موضوع وقت گذاشتم تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

بعد از دربی مفصل درباره برخی مسائل صحبت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چه انتقادی از مدیریت این باشگاه دارد، گفت: دوست ندارم تمرکز من و بازیکنان قبل از دربی به هم بخورد. بعد از دربی مفصل درباره برخی مسائل صحبت خواهم کرد. در این مدت تصمیم گرفته بودم کمتر صحبت کرده و سکوت کنم تا تمرکز خودم و بازیکنان به هم نخورد، اما ظاهراً هر چقدر سکوت کنیم، کارهایی می‌کنند که صحبت‌هایی انجام دهیم. به من گفتند دکتر تیمم که شب گذشته وارد ایران شده است، روی نیمکت ننشیند. من با این دکتر در تیم فوتبال امید آشنا شدم و دوست من نبوده است که مخالفت می‌کنند.

فردا تیمم را مثل مرد به زمین می‌فرستم

مجیدی ادامه داد: من از این دکتر خواهش کردم که به تیم ما بیاید، چون به خاطر رعایت برخی مسائل شغلی نگفتم پزشک قبلی چه بلایی سر تیمم در عربستان آورد. امروز به من گفتند هراتیان اجازه نمی‌دهد پزشکی که می‌خواهیم روی نیمکت بنشیند. نه پرسپولیس و نه یحیی گل‌محمدی نیازی به این کارها ندارند. فردا تیمم را مثل مرد به زمین می‌فرستم و بدانید تمرکز من به هم نمی‌خورد.

هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟!

مجیدی با انتقاد از دخالت افراد مسئول در وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه استقلال گفت: خواستیم مسئول رسانه باشگاه را عوض کنیم، گفتند شخصی به نام «مبین» در وزارت ورزش مخالف است! او چه کاره است که درباره امور باشگاه استقلال نظر می‌دهد؟! همین کارها را کرده‌اند که دلال‌ها تیم را می‌بندند. هراتیان چه کاره است که برای نیمکت ما تصمیم می‌گیرد؟ هراتیان که سهل است، به بزرگ‌تر از او نیز اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد. چطور این پزشک در تیم فوتبال امید مجوز داشته است که روی نیمکت بنشیند، اما امروز ایفمارک مدارک او را تأیید نمی‌کند؟! مدارک این پزشک را که در عربستان کنار تیم ما حضور داشت، AFC تأیید کرد، اما سازمان لیگ و ایفمارک ما تأیید نمی‌کنند!

به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد

«این کارها زشت است و دوره‌اش گذشته.»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اجازه دهید تیم‌ها جوانمردانه بازی کنند. دو تغییر در تیم انجام دادیم، وزارت ورزش پدرمان را درآورد. اجازه نمی‌دهیم کسی درباره استقلال تصمیم بگیرد یا حاشیه‌ای برای مربی و بازیکنان قبل از بازی ایجاد شود. مدارک این پزشک را تأیید نکردند، چون پزشک ایفمارک را که کیفتیش پایین و در حد استقلال نبود، بیرون کردم. سرمربی به غیر از سرپرست که باشگاه انتخاب می‌کند، اختیار دارد در خصوص رسانه، تیم پزشکی و ... تصمیم بگیرد. به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد.

دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه نشست خبری خود درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: دربی را واقعاً نمی‌توان پیش‌بینی کرد. چیزی که در ذهنم هست بازی زیبا از طرف خودمان و پرسپولیس است و امیدوارم هواداران از دیدن دربی لذت ببرند.

هر کسی را در ترکیب بگذاریم با تمام وجودش بازی می‌کند

مجیدی در واکنش به مصدومیت برخی از بازیکنان پرسپولیس و غیبت احتمالی آنها تصریح کرد: ما هم آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، متین کریم‌زاده مصدوم است و آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی در تمرین امروز بررسی می‌شود. مطمئنم هر کسی را در ترکیب بگذاریم با تمام وجودش بازی خواهد کرد، چون این مسئله را در چهره بازیکنان دیدم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه نظری درباره سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس دارد، گفت: ترجیح می‌دهم در مورد تیم حریف و بازیکنانش صحبت نکنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdmjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمون کوچینگ جدید برای فرهاد مجیدی