تاریخ انتشار: 1400/02/24 11:53
کد خبر: 39545

برگ برنده گل محمدی در دربی95/شاگردان یحیی هم چنان قدرتمند

دربی 95 در حالی امروز برگزار یم شود که یحیی گل محمدی یک برگ برنده در دست دارد .
برگ برنده گل محمدی در دربی95/شاگردان یحیی هم چنان قدرتمند

دربی 95 در حالی امروز جمعه برگزار می‌شود که هر دو تیم از انگیزه‌های بالایی برای پیروزی برخوردار می باشند چرا که سرنوشت قهرمانی و رقابت با سپاهان برای پرسپولیس در گرو این بازی خواهد بود و می تواند کسب سه امتیاز دیدار با استقلال، شاگردان یحیی گل محمدی را هم چنان در کورس قهرمانی نگه دارد و در صورت شکست و کسب تساوی می‌تواند کار برای آنها بسیار سخت شود.

اما در آن سوی میدان فرهاد مجیدی و شاگردانش تنها در صورتی می‌توانند امیدوار به حضور در کورس کسب قهرمانی باشند که پیروز میدان شوند و مساوی و شکست بدون تردید فرهاد و رویاهایش در این فصل را به پایان خواهد رساند.

اما در این زمینه هر دو تیم در برخی از زمینه‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که در این میان خط دفاعی سرخ پوشان با 11 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد که می‌تواند برابر خط حمله قدرتمند استقلال سد محکمی باشد و این کار را برای آبی پوشان سخت کرده است .

پرسپولیس برای خط دفاعی با ترکیب بازی قبلی به میدان می‌رود. محمدحسین کنعانی با تلاش کادر پزشکی به ترکیب رسیده و کنار سیدجلال حسینی به میدان می‌رود. در سمت راست نیز نعمتی مهره اصلی پرسپولیس است و در سمت چپ، وحید امیری برای هفتمین بار، در پست غیر تخصصی نقش آفرینی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo58w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیامک نعمتی زوج وحید امیری در خط حمله پرسپولیس