تاریخ انتشار: 1400/02/29 13:59
کد خبر: 39155

دیدار با ذوب آهن یک بازی کلیدی و حیثیتی برای استقلال و مجیدی

استقلال امشب در یک هشتم نهایی جام حذفی با ذوب‌آهن بازی می‌کند، پیروزی در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی را به ادامه فصل امیدوار خواهد کرد
دیدار با ذوب آهن یک بازی کلیدی و حیثیتی برای استقلال و مجیدی

استقلال به‌معنای واقعی کلمه بدشانس است که در 2 مرحله ابتدایی جام حذفی با 2 تیم لیگ برتری پیکان و ذوب‌آهن مواجه می‌شود؛ آن هم درحالی‌که رقیب سنتی این تیم یعنی پرسپولیس، در همین مقطع با 2 تیم دسته دومی رودررو شده است. به هر حال اما با دست تقدیر نمی‌شود جنگید.
امشب استقلال با ذوب‌آهن مصاف خواهد داد و این بازی از هر جهت برای فرهاد مجیدی کلیدی و حیثیتی است. در حالت عادی هم برد و باخت در یک بازی حذفی به اندازه یک جام ارزش دارد، اما این بار برای استقلال پای کل «فصل» در میان است. در حقیقت با شکست در داربی تهران، به نوعی داستان قهرمانی در لیگ برتر برای استقلال به پایان رسید و این تیم حالا نهایتا برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا باید بجنگد. این اما بیش از حد برای آبی‌ها ملال‌آور است و نمی‌توان تمام 9بازی باقی‌مانده از لیگ را برای رسیدن به همین هدف تحمل کرد. بنابراین استقلال نیاز دارد در کنار جنگ سهمیه، در یک جام هم برای قهرمانی رقابت کند و مسابقات حذفی این موقعیت را به تیم فرهاد می‌دهد. او که فصل گذشته تیمش را تا فینال پیش برد، هر طور شده باید از سد ذوب‌آهن عبور کند و در جام حذفی باقی بماند. هیجان ادامه مسابقات و دوئل‌های بزرگ در مراحل بعدی، حتما برای هواداران مایه قوت قلب خواهد بود و شاید فرصتی برای اعاده اعتبار در اختیار استقلال قرار بدهد.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9qpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهاجم شهرخودرو در لیست خریدهای تابستانی استقلال