تاریخ انتشار: 1400/03/02 11:07
کد خبر: 38960

دستور موقت برای محرومین پرسپولیس منتفی شد

دیدار معوقه ی پرسپولیس در برابر ذوب آهن بدون حضور بازیکنان محروم پرسپولیس برگزار می شود با اینکه باشگاه تلاش کرد کمیته ی استیناف را مجاب به صدور دستور موقت برای پرونده نماید.
 دستور موقت برای محرومین پرسپولیس منتفی شد

این بازی معوقه از هفته ی بیستم برای فردا برنامه ریزی شده است در حالی که علیرضا صالحی – رییس کمیته استیناف می گوید هنوز پرونده برای بررسی مجدد در اختیار آنها قرار نگرفته است.

علیرضا صالحی در اینباره به خبرنگار گفته است:هنوز هیچ پرونده‌ای در مورد دربی و دیدار سپاهان - پرسپولیس به دست ما نرسیده است. هر زمانی این پرونده به ما ارجاع شد، در مورد اتفاقات این بازی‌ها و موارد دیگر تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی هم چنین در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس در خصوص دستور موقت برای پرونده تا زمان رسیدگی به آن از سوی کمیته ی استیناف گفت: ابتدا باید پرونده و لایحه به دست ما برسد و آن را مطالعه کنیم و سپس در این مورد حرف بزنیم. تا زمانی که چیزی به دست ما نرسیده نمی‌توانیم اظهار نظری در این مورد داشته باشیم.

با توجه به توضیحات رییس کمیته استیناف پرسپولیس بدون بازیکنانی که از سوی کمیته انضباطی محروم شده اند یعنی فرشاد فرجی و سید جلال حسینی باید بازی معوقه در برابر ذوب آهن را در استادیوم فولاد شهر برگزار کند. چنانچه با درخواست باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته استیناف موافقت می شد این دو بازیکن تا زمان صدور رای نهایی می توانستند در ترکیب تیم به میدان بروند که این موضوع منتفی شده است. سید جلال حسینی یک بازی و فرشاد فرجی دو جلسه از همراهی تیم پرسپولیس محروم هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwbx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جریمه در انتظار پرسپولیس!