تاریخ انتشار: 1400/03/02 14:19
کد خبر: 38951

غیبت 6 بازیکن تراکتور مقابل فولاد

6 بازیکن تیم فوتبال تراکتور در دیدار معوقه هفته بیستم مقابل فولاد حضور ندارند.
غیبت 6 بازیکن تراکتور مقابل فولاد

تیم تراکتور که پس از بازی با آلومینیوم اراک برای دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر اردوی سه روزه‌ای را در تهران برگزار کرد، ساعت 20 امشب برای این مسابقه راهی اهواز می شود.

محمدرضا خانزاده که در دیدار با پیکان دچار مصدومیت همسترینگ شد شانس همراهی تراکتور مقابل فولاد را هم از دست داد. از طرفی میلاد فخرالدینی هم به دلیل آسیب دیدگی جزئی ناشی از فشار مسابقات تراکتور در زانوی خود مواجه شده و این مدافع هم با تیمش به اهواز نمی رود.

حبیب‌ فر عباسی سومین بازیکن تراکتور است که با توجه به مشکل زانوی خود در این سفر غایب است. وی اکنون در زادگاهش مشغول مداوای آسیب دیدگی خودش است.

سعید واسعی هم که به دلیل برخی اختلافات در تمرینات اخیر سرخ‌پوشان تبریزی شرکت نکرده هم دیگر بازیکن غایب تراکتور مقابل فولاد است. قرار است مدیر برنامه این بازیکن هفته آینده و پس از اتمام تعطیلات نشستی را با تراکتوری ها برگزار کند تا وضعیت وی در این تیم مشخص شود.

این در شرایطی است که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم که مدت ها است در تمرینات و بازی‌های تراکتور حضور ندارند اکنون در خارج از کشور هستند و آنها هم مقابل فولاد حضور نخواهند داشت. 

البته هادی محمدی پس از بهبود  آسیب دیدگی خود همراه تراکتور به اهواز می‌رود تا در صورت تشخیص کادرفنی مقابل فولاد بازی کند.

این مسابقه از ساعت 20:45 فردا در ورزشگاه شهدای فولاد انجام می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qkvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رأی انضباطی دیدار تراکتور و فولاد اعلام شد