تاریخ انتشار: 1400/03/03 12:30
کد خبر: 38911

رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت/غیبت ۴ بازیکن و تغییر سیستم

تیم فوتبال استقلال در دیداری باقی مانده از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر در حالی شامگاه دوشنبه به مصاف صنعت نفت می رود که سرمربی این تیم نمی‌تواند از چهار بازیکن خود استفاده کند.
رونمایی از ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت‌نفت/غیبت ۴ بازیکن و تغییر سیستم

 آبی پوشان تهران که در پایان هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر با ۳۴ امتیاز از ۲۱ بازی در رده پنجم قرار دارند، امشب و در دیداری معوقه از هفته بیستم در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌روند.

آبی‌ها در حالی امشب مقابل نفت آبادان به میدان می‌روند که رشید مظاهری، مهدی مهدی پور، احمد موسوی و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت کاروان این تیم را همراهی نکردند و مجیدی در این بازی قادر به استفاده از آنها نیست.

در غیاب این ۴ بازیکن، امشب سید حسین حسینی مثل بازی قبلی آبی پوشان درون دروازه این تیم قرار می‌گیرد. عارف غلامی و سیاوش یزدانی بیشترین شانس را برای قرار گرفتن در قلب دفاعی دارند و مثل اغلب بازی‌های آبی پوشان، محمد نادری در نقش مدافع چپ به میدان می‌رود. محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر هم دو مدافعی هستند که به احتمال زیاد یکی از آنها در نقش مدافع راست به میدان می‌رود.

در غیاب مهدی پور که در بازی‌های اخیر این تیم در کنار ریگی دو هافبک میانی آبی پوشان بودند، آرش رضاوند و مسعود ریگی دو هافبک میانی این تیم خواهند بود. وریا غفوری هم مثل بازی‌های قبلی در نقش جدیدش که هافبک راست باشد به میدان می‌رود تا بیشتر در فاز تهاجمی حضور داشته باشد. فرشید اسماعیلی که یکی از بازیکنان آماده هفته‌های اخیر آبی پوشان است، در سمت چپ خط میانی آبی پوشان به کار گرفته خواهد شد و در خط حمله آبی پوشان هم زوج ارسلان مطهری و مهدی قایدی به کار گرفته خواهند شد.

ترکیب احتمالی استقلال؛

سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند (محمد دانشگر)، محمد نادری، وریا غفوری،مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

دیگر بازیکنان استقلال
در لیست آبی پوشان هستند نفرات دیگری که هم قابلیت حضور در ترکیب ثابت را داشته و هم گزینه های تعویض این تیم در جریان بازی هستند که از مهم ترین آنها می توان به میلیچ، داریوش شجاعیان، آرمان رمضانی، بابک مرادی، سعید مهری و سبحان خاقانی اشاره کرد.

تغییر سیستم در جریان بازی
با اینکه سیستم پایه استقلال در این بازی ۴-۲-۲-۲ است، اما استفاده از ۳ مدافع مثل یزدانی، غلامی، مرادمند یا دانشگر و حضور بازیکنانی مثل غفوری و نادری، این فرصت را در اختیار مجیدی قرار می‌دهد تا در جریان بازی بتواند به صورت مقطعی سیستمش را به ۳-۵-۲ تبدیل کند.

در این صورت آبی‌ها با یزدانی، غلامی، مرادمند یا دانشگر در قلب دفاعی بازی می‌کنند و غفوری در راست به همراه نادری در چپ در نقش وینگر ظاهر می‌شوند. در صورت سوئیچ استقلال به این سیستم، فرشید اسماعیلی با حضور در مرکز زمین کاملاً نقش یک هافبک پشت مهاجم را بر عهده خواهد گرفت.

دیدار دو تیم در نیم فصل اول که در هفته پنجم رقابتها برگزار شد، با نتیجه یک - یک به اتمام رسید. در آن بازی سید احمدموسوی برای استقلال و محمد طیبی برای صنعت نفت گلزنی کردند. دیدار دو تیم امشب و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان و با قضاوت حمید حاج ملک آغاز می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koanx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی ترکیب 11 نفره استقلال را مشخص کرد