تاریخ انتشار: 1400/03/03 23:32
حق‌مان مقابل تراکتور سه امتیاز بود؛
کد خبر: 38876

کری به سبک نکو؛ در اهواز شکست‌ناپذیریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از نمایش تیمش مقابل تراکتور ابراز رضایت کرد و حتی این نکته را هم گفت که فولاد امشب مستحق سه امتیاز بوده است.
کری به سبک نکو؛ در اهواز شکست‌ناپذیریم

پس از تساوی دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور تبریز، جواد نکونام سرمربی فولادی‌ها در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران، صحبت‌های خود را این‌گونه آغاز کرد: با توجه به برنامه‌ای که داشتیم زود به گل رسیدیم و دو موقعیت دیگر داشتیم که می‌توانستیم 3 بر صفر شویم، ولی بی‌دقتی کار دست‌مان داد و بازی یک - یک شد.

نکونام درباره شرایط بازی در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم نیز بازی یکطرفه بود و تیم حریف فقط به دنبال اشتباهات تیم ما بود که بتواند ضربه بزند؛ بازی یکطرفه بود، ولی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و ساده‌لوحانه گل خوردیم. در صحنه گل تمرکز خط دفاعی ما به هم ریخت و باعث شد در یک بازی بدون موقعیت، گل دریافت کنیم. در این بازی فقط در یک صحنه دروازه ما تهدید شد و بازی تماما در کنترل ما بود.

سرمربی فولاد با انتقاد از وقت‌کشی تراکتوری‌ها صحبت‌های خود را ادامه داد و گفت: تراکتور در نیمه دوم وقت تلف کرد و حتی گلر و بازیکنان دیگر این تیم کارت زرد دریافت کردند؛ تراکتور تیمی بود که در آسیا از گروهش صعود کرده است، ولی ما توانستیم اینجا این تیم را اذیت کنیم. نکته دیگر این است که ما 20 بازی متوالی است که در اهواز شکست نخورده‌ایم. آخرین باخت ما در فولاد‌ آره‌نا به خیلی وقت پیش برمی‌گردد و هیچ تیمی نمی‌تواند ما را در اینجا شکست دهد. تیم‌ها در اهواز برای شکست نخوردن مقابل ما وارد زمین می‌شوند و دفاعی کار و وقت تلف می‌کنند.

جواد نکونام با انتقاد از قضاوت داور مسابقه گفت: تبدیل به تیمی شده‌ایم که هر حریفی در اینجا وقت تلف می‌کند و این تبدیل به یک حربه شده است. همه آنها دروازه‌بان‌های‌شان کارت زرد گرفتند. داور در این بازی فوتبالی سیاسی سوت زد. او آوانتاژ نمی‌داد و در هر برخورد می‌دوید، می‌آمد و صحبت می‌کرد. او بلد بود بازی را کنترل کند تا بازی مساوی شود. خیلی سیاستمدارانه سوت زد. پارسال دروازه‌بان ما را در اینجا دو کارته و اخراج کرد. امروز آنقدر وقت تلف کردند که بازیکنان ما عصبی شدند اما هرجا که فوتبال بود بازی دست ما بود. خدا را شکر تیمی ساختة‌ایم که هر تیمی به اینجا می‌آید به یک امتیاز قانع است.

وی افزود: دیدید که آنها بعد از بازی چقدر خوشحالی کردند. آن هم تراکتوری که این همه هزینه کرده ما توانستیم تیم خوب و پرمهر تراکتور را تحت فشار قرار بدهیم. قرار نیست همه بازی‌ها را ببریم یا همه بازی‌ها را ببازیم. مشکلی که برای ما از بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تا الان وجود دارد این است که استراحتی نداشتیم. نیک‌نفس مصدوم شد و امروز 10 نفره بازی کردیم چند بازیکن مصدوم داشتیم و چند بازیکن هم تازه به تیم اضافه شده‌اند. پاتوسی را در چمن مصنوعی از دست دادیم و فروزان هم تازه به تیم اضافه شده 13-14 بازیکن ما باید پشت سر هم بازی کند.

سرمربی فولاد با اشاره به فشردگی مسابقات گفت: شرایط سنگین و سختی داریم که این هم زحمتی است که فدراسیون کشیده، پنجره ما را بستند. الان یک بازیکن سرما می‌خورد عزا می‌گیریم؛ فشار مسابقات و مسافرت‌ها شرایط ما را سخت کرده بازیکنان ما یکی یکی مصدوم می‌شوند در گرمای اهواز نیاز به بازیکن جانشین داریم امیدوارم در  تعطیلات به تیم استراحت خوبی بدهیم.

جواد نکونام در واکنش به هزینه‌های باشگاه تراکتور هم گفت: تراکتوری‌ها از اول فصل خیلی پول به صورت ریالی و دلاری خرج کرده‌اند و همه می‌دانیم این تیم شرایط خاصی را داشته است. تیم ما توانست تیم خوب و با احترام تراکتور را امشب تحت فشار بگذارد. البته فوتبال همین است و قرار نیست ما همه بازی‌‌ها را ببریم و قرار هم نیست همه بازی را ببازیم.

نکونام در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره عملکرد تیم داوری هم گفت: داور بازی را به ضرر ما خوب کنترل کرد. من فوتبالیست بودم، فوتبال بازی کرده‌ام و می‌دانم داور چگونه بازی را می‌خواباند، وقت را به نفع آنها نگه می‌داشت، در 10 تعویض حداقل پنج دقیقه می‌گیرند، کولینگ بریک هم داشتیم اما لحاظ نشد و فقط می‌گفتند فقط را می‌گیریم. داور برای تراکتور بازی را کنترل کرد به او گفتم وقت تیم ما را نکش. اینها زرنگی‌هایی است که در داوری وجود دارد در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بد قضاوت کرد امروز هم بد قضاوت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39klmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام:عصبانی و ناراحتم چون اشتباه داوران کُشنده است/نمی‌گذارم سناریوی فصل قبل تکرار شود