تاریخ انتشار: 1400/03/05 13:46
نمی توان به لیست اسکوچیچ ایرادی گرفت؛
کد خبر: 38799

مرفاوی: استقلال در جام حذفی می‌تواند قهرمان شود

مربی و دستیار محمود فکری در استقلال در نیم فصل اول علاقه ای به صحبت کردن در مورد آن زمان ندارد و می گوید نمی خواند با حرف هایش سو تفاهم ایجاد کند.
مرفاوی: استقلال در جام حذفی می‌تواند قهرمان شود

صمد مرفاوی یکی از اعضای اصلی کادری بود که در ابتدای لیگ بیستم محمود فکری با خود از نساجی مازندران به استقلال برد، و در شرایطی که طی روزهای اول از انتخاب های سرمربی سابق استقلال همانطور که خودش نیز بارها در رسانه ها گفته، تمجید شد، در ادامه شرایط به نحو دیگری پیش رفت و پس از پایان هفته شانزدهم که با تساوی دور از خانه مقابل مس رفسنجان همراه شد، فرهاد مجیدی و کادر جدیدش فعالیت‌شان در استقلال آغاز کردند.

مرفاوی که پس از جدایی از استقلال پیشنهاد فکری برای حضور در نفت مسجد سلیمان را رد کرده بود، حالا در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده و البته از صحبت در مورد روزهای حضورش در استقلال پرهیز کرد، تا سوء تفاهمی ایجاد نشود.

این گفتگو را در ادامه می خوانید.

*لیگ بیستم را چطور ارزیابی می کنید؟

لیگ بیستم را با توجه به کرونا و مسائلی که بود شروع کردند؛ گرچه همه چیز تحت تاثیر کرونا بود و یک مقدار همه چیز زمان برد و همه خسته شدند. به خاطر فرسایشی شدن و تعطیلاتی که الان هست و طبق صحبت مسئولان گفتند که تا مرداد ماه طول می کشد. با تمام این ها امسال کیفیت مسابقات متوسط بوده و هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. به دلیل مشکلات برنامه ریزی و برنامه های سازمان لیگ، تیم ها از حالت اصولی خود دور شدند و به همین خاطر سطح بازی ها خیلی بالا نبود. به دلیل اردوهای تیم ملی و حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم لیگ چندباری تعطیل شد، ولی در نهایت با این شرایط و با وجود شیروع ویروس کرونا همین که تیم ها می آیند و مسابقه می دهند باز هم جای شکرش باقی است.

*به نظر شما استقلال می تواند در لیگ یا حذفی قهرمان شود؟

 

قهرمانی در لیگ کمی سخت است ولی در حذفی نمی گویم کار آسان است، ولی راهش کوتاه تر است. در لیگ با توجه تیم هایی که هستند و تعداد بالای بازی ها کسب قهرمانی دشوار است ولی استقلال در حذفی امکان قهرمان شدن دارد.

 

*کیفیت کلی استقلال با توجه به کادرفنی و بازیکنانی که دارد را چطور می بینید؟

من در مورد کیفیت استقلال نمی توانم صحبت کنم چون من خودم تا چندماه پیش جزو کادرفنی بودم و بالاخره با هر شرایطی بود تیم را از ما تحویل گرفتند. نفرات خوبی الان در استقلال هستند، ولی شرایط سخت است و من به عنوان هوادار آرزوی موفقیت می کنم. به لحاظ فنی نظری نمی دهم زیرا شاید سو تفاهم به وجود بیاید ولی دلم می خواهد این تیم شرایط آرمانی خودش را داشته باشد.

*قرار بود با محمود فکری در نفت مسجدسلیمان همکاری کنید. علت خاصی داشت که قبول نکردید؟

آقای فکری با من صحبت کرد ولی اگر من به نفت نرفتم فقط به خاطر شرایط و مسائل شخصی خودم بود. برای محمود فکری و تیم خوب نفت مسجد سلیمان هم آرزوی موفقیت می کنم.

*نظرتان در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی چیست؟

سرمربی نفرات را با تفکرات خودش انتخاب می کند و به دنبال این است که تیم موفق باشد. شخصا به عنوان یک مربی حق را به سرمربی تیم ملی می دهم و نمی توان ایرادی گرفت. امیدوارم اسکوچیچ با توجه به شناختی که نسبت به فوتبال ایران و بازیکنان داخلی و لژیونر ها بتواند موفق شود و تیم ملی هم به جام جهانی برود و شکست دوره قبل را جبران کند. این وسط مسئله میزبانی مهم است. امیدوارم تیم ملی با تمام قوا جلو برود و به جام جهانی صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qkrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گناه میلیچ خارجی بودن اوست؟

برای رسیدن به استقلال التماس نکرده ام
حمله بی سابقه صمد مرفاوی به منصوریان!