تاریخ انتشار: 1400/03/09 12:22
کد خبر: 38614

واریز ۲۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال ار واریز ۲۰ میلیارد تومان پول از سوی دولت به حساب این فدراسیون خبر داد.
واریز ۲۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون فوتبال

 شهاب‌الدین عزیزی‌خادم درباره تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش اظهار کرد: این کار بزرگی بود. باید تشکر کنم چون در راستای آماده‌سازی تیم تیم ملی فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده شد و اردوی خوبی برگزار شده است. فدراسیون فوتبال این نیاز را احساس می‌کرد و با توجه به اینکه با تیم‌های حوزه خلیج فارس معمولا هم گروه هستیم، فدراسیون  فوتبال با نگاه توسعه‌ای که دارد سعی دارد از ظرفیت‌ها استفاده کند. یکی از جاهایی که می‌تواند به ما کمک کند، منطقه آزاد کیش است. از ماه‌های قبل صحبت کرده بودیم و امروز هم تفاهم‌نامه آماده شد. امیدواریم این تفاهم نامه به یک موافقت‌نامه تبدیل بشود و قابلیت اجرایی داشته باشید و بتوانیم کار اجرایی را شروع کنیم. امروز روز بزرگی برای فدراسیون فوتبال بود.

او درباره اختلاف فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بر سر بودجه‌ای تخصیص داده شده از سوی دولت و اینکه گفته شده امروز ۲۰ میلیارد تومان به حساب فدراسیون واریز شده هم گفت: بله درست است. بعد از صحبتی که ما با آقای نوبخت رئیس سازمان مدیرت و برنامه بودجه داشیتم، این پول به حساب واریز شده و در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد. جا دارد از آقای نوبخت تشکر کنیم.

او همچنین گفت: از نظر لجستیکی خواسته‌های سرمربی را در اختیارش قرار دادیم و امید ما به خداست و واقعا یکی از بهترین تیم‌های ملی تاریخ چه از نظر فنی و چه از نظر همدلی را در اختیار داریم. به عنوان کسی که سابقه حضور در فدراسیون فوتبال را داشتم، یکی از نادر ترین و بهترین تیم‌های ملی را از حیث فنی، اخلاقی و انضباطی در اختیار داریم. چه تیم پشتیبان و چه تیم فنی یک مجموعه یکدست هستند. آقای قاضی‌زاده هاشمی و دکتر فروردین هم تشکر می‌کنم که به جزیره کیش آمدند و ما را خوشحال کردند. امیدوارم که بتوانیم یک قدم جدید و یک  نگاه جدید برای فدراسیون فوتبال داشته باشیم. این شروع توسعه فوتبال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nre7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقل و انتقالات جدید؛ کمتر از 12 هفته و 74 روز