تاریخ انتشار: 1400/03/09 14:42
کد خبر: 38609

جباری: کمر به قتل استقلال بسته‌اند./ از کریم باقری سوءاستفاده می‌کنند

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی کشورمان با بازیکنان توانا و باغیرت خود می‌تواند از گروه C مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.
 جباری: کمر به قتل استقلال بسته‌اند./ از کریم باقری سوءاستفاده می‌کنند

علی جباری درباره کار دشوار تیم ملی ایران برای صعود به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی قطر اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در تدارکات و برنامه‌ریزی مشکل دارد و فوتبال ما اینقدر دربه‌در و بیچاره است که مدیران فدراسیون مرتباً جابجا می‌شوند. افراد حاضر در فدراسیون هم در حد اداره آن نیستند. بازیکنان خوب و بزرگ تیم ملی توانایی زیادی دارند، اما وقتی برنامه‌ریزی درستی برای آنها نباشد، بی‌روحیه و بی‌انگیزه می‌شوند. خوشبختانه هواداران ما اینقدر برای بازیکنان انگیزه ایجاد می‌کنند که آنها با روحیه کافی به مسابقات می‌روند.

بازیکنان باغیرت ما می‌توانند تیم ملی را به مرحله بعدی برسانند

وی با انتقاد از عدم تدارک بازی دوستانه مناسب برای شاگردان اسکوچیچ عنوان کرد: برنامه ویژه‌ای نداریم و همیشه کار امروز را به فردا و کار فردا را به پس‌فردا می‌اندازیم. به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمی‌کنیم که احساس کنیم این تیم، ملی است. باشگاه‌های ما مانند استقلال و پرسپولیس هم برنامه‌ریزی لازم را ندارند و بازیکنان، انگیزه خود را از دست می‌دهند. برخی‌ها که در فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیر هستند، احساس مسئولیت نمی‌کنند. تدارکات خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته نشده، اما بازیکنان خوب و باغیرتی داریم که می‌توانند تیم ملی را به مرحله بعدی برسانند.

نمی‌خواهند تیم ملی صعود کند و به آن اهمیت نمی‌دهند

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه تیم‌های آسیایی روی بازیکنان تیم ملی کشورمان حساب می‌کنند،‌ گفت: غیرت بچه‌های ما باعث می‌شود آنها انگیزه لازم را داشته باشند. فدراسیون ما همیشه عقب بوده و لحظه آخر به دنبال انجام کارها بودند چون انگیزه ندارند و دلشان نمی‌خواهد تیم صعود کند. دلیل آن را نمی‌دانم، اما به تیم ملی اهمیت نمی‌دهند. باید اینقدر به بازیکنان ایران انگیزه بدهیم که از پس رقبای آسیایی بربیایند، اما چنین کاری نمی‌کنیم. بازیکنان باکیفیت زیادی در سراسر کشور داریم، اما باشگاه‌ها انگیزه را در بازیکنان می‌کُشند.

از کریم باقری سوءاستفاده می‌کنند

جباری درخصوص پیوستن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: باقری بازیکنی بزرگ، خوش‌اخلاق و دوست‌داشتنی بوده و احتمالاً او را برای ایجاد انگیزه به تیم ملی بردند. متأسفانه از افراد سوءاستفاده می‌کنند و قصدشان از این تصمیم، کمک به تیم نبود. مهره‌ها را به این خاطر جابجا می‌کنند که هواداران چنین افرادی را دوست دارند و فکر نمی‌کنم در این مدت بتوانند از باقری بهره‌ای ببرند.

 کمر به قتل باشگاه بسته‌اند

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: هفت، هشت سال است که کمر به قتل استقلال بسته‌‌اند. مدیران وزارت ورزش و جوانان در چیدمان مدیریتی استقلال دخالت می‌کنند و باعث از دست رفتن انگیزه بازیکنان و نارضایتی هواداران می‌شوند. هواداران واقعاً ناراحت هستند. باشگاه استقلال 50 میلیون هوادار دارد و یکی از ارزشمندترین باشگاه‌های آسیاست.

حرف زور می‌زنند!

جباری در ادامه انتقادات شدید خود از مدیران وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: شما این باشگاه را با این ثروت مصادره کردید و پدر استقلال را درمی‌آورید! وزارت ورزش اگر ثروت استقلال را برگرداند، دیگر هیچ چیزی از خودش ندارد. مجموعه‌های ورزشی مختلف از جمله مجموعه حجاب را از ما گرفتند و حرف زور می‌زنند. اگر اموال ما را برگردانند، ثروتمندترین باشگاه خاورمیانه خواهیم بود.

وزارت ورزش امکانات استقلال را پس بدهد، این امکانات را به خودشان اجاره می‌دهیم

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال ثروت زیادی دارد، گفت: متأسفانه به این ثروت چوب حراج می‌زنند تا عوامل خودشان از آن استفاده کنند. استقلال متعلق به هواداران و پیشکسوتان است و آنها زحمت کشیدند و به بازنشستگی رسیدند. شما حق ندارید به امکاناتی که از استقلال گرفتید، چوب حراج بزنید. به گودرزی (وزیر پیشین ورزش و جوانان) گفتم شما این امکانات را به استقلال برگردانید، ما هم این امکانات را به شما اجاره می‌دهیم. این امکانات را به ما بدهید،‌ ما به شما کمک می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk6o5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ عزت‌اللهی به استوری جنجالی با دو ستاره
دوست دارم مایه افتخار همه هواداران باشم؛