تاریخ انتشار: 1400/03/10 20:00
کد خبر: 38560

آزمون و قایدی پلن A و پلن B اسکوچیچ

نه مدافعان لیگ نه مدافعان تیم‌های آسیایی در لیگ قهرمانان در این فصل حریف مهاجم آماده و گریزپای استقلال نشدند.
آزمون و قایدی پلن A و پلن B اسکوچیچ
بعد از شکوفایی فصل گذشته زیر نظر استراماچونی، قایدی در لیگ بیستم هم به سیر صعودی ادامه داد و اسکوچیچ را متقاعد کرد که با وجود مهاجمان پرشمار شاغل در اروپا او را به تیم ملی دعوت کند. دقایق کوتاه بازی با بوسنی کافی بود تا شماره ده استقلال اولین گل ملی را هم بزند و حالا یکی از امیدهای هواداران در آستانه سفر به منامه است.
شش سال قبل آزمون در همین نقطه ایستاده بود. مهاجم جوان و کم‌تجربه‌ای که کی‌روش به جام ملت‌های آسیا 2015 برد و توانست یکی از بازیکنان مؤثر تیم ملی شود. او حالا یک بازیکن باتجربه است که در جام جهانی بازی کرده، در لیگ قهرمانان گل زده و قهرمان لیگ روسیه شده. سردار می‌داند که باید آنچه را در تیم ملی زندگی کرده و آموخته در اختیار جوانی مثل قایدی بگذارد و متوجه است که پدیده جدید فوتبال ایران در منامه چقدر می‌تواند مؤثر باشد.
اگر حضور سردار در ترکیب اصلی حتمی و همه نگاه‌ها به اوست، قایدی می‌تواند ذخیره طلایی و برگ برنده اسکوچیچ در دقایقی باشد که بازی گره خورده است. این دو مهاجم طلایی که مایه حسرت اکثر تیم‌های آسیا هستند، می‌توانند پلن A و پلن B اسکوچیچ باشند. اگر مربی کروات بتواند از این پتانسیل فوق‌العاده به درستی استفاده کند، نه بحرین و نه عراق حریف تیم ملی نخواهند شد و چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارند.
قایدی تازه به تیم ملی اضافه شده و سابقه حضور در هیچ تورنمنتی کنار نسل فعلی تیم ملی را نداشته، ولی همین اردوی کوتاه کیش فرصتی شد تا یخش باز شود و همین صمیمیت می‌تواند در لحظات سخت بازی‌های حساس هم به کمک تیم ملی بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwmqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال بقا یا حذف از لیگ قهرمانان به زبان ساده!