تاریخ انتشار: 1400/03/17 10:41
کد خبر: 38282

وعده پرسپولیس؛ استادیوم کاظمی را می‌گیریم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید که انتقال سند ورزشگاه شهید کاظمی در این دوره مدیریتی انجام خواهد شد.
 وعده پرسپولیس؛ استادیوم کاظمی را می‌گیریم

پرسپولیس در سال 1394 استادیوم شهید کاظمی را از شهرداری به صورت استیجاری به مدت 5 سال در اختیار گرفت تا یک زمین تمرین شکیل را داشته باشد. این ورزشگاه 15 هزار نفری از سوی پرسپولیس تجهیز شد و به شکلی درآمد که قرمزها به صورت رسمی زمین تمرین خود را تغییر دادند و از درفشی فر به کاظمی کوچ کردند.

اما سال 1399 مدت اجاره برای پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه کاظمی و امام رضا به پایان رسید اما هر دو باشگاه سرخابی از شهرداری خواستند تا این دو ورزشگاه را به صورت دائمی در اختیارشان قرار دهند؛ موضوعی که مخالفت هایی را به دنبال داشت و تاکنون نیز ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی جزو اموال این دو باشگاه حساب نمی‌شوند.

حالا مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در این خصوص گفته است: ما خیلی جدی در حال پیگیری هستیم و این جزو قول‌هایی است که ابتدای کارمان دادیم و هرچه سریعتر دنبال این هستیم که این سند به نام باشگاه پرسپولیس ثبت شود و به عنوان ورزشگاهی که در دستمان است، طرح های توسعه را پیش ببریم.

سرخ های تهرانی علاوه بر ورزشگاه درفشی فر، مجموعه ورزشی شهدای گمنام را در اختیار دارند و باید دید موفق خواهند شد استادیوم کاظمی را هم به تملک خود در بیاورند یا خیر؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jek7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس پیگیر ماجرای جنجالی حمله به اتوبوس شد