تاریخ انتشار: 1400/03/29 20:45
کد خبر: 37743

وعده خطیبی به جوانان تراکتور قبل از فینال

سرمربی تراکتور به بازیکنان امید این باشگاه تاکید کرد چند نفر از آنها را به تیم بزرگسالان اضافه خواهد کرد.
وعده خطیبی به جوانان تراکتور قبل از فینال

رسول خطیبی در آستانه مسابقه سوپر جام فوتبال ایارن مقابل پرسپولیس، در تمرین تیم فوتبال امید تراکتور که در زمین شماره دو استادیوم اختصاصی این باشگاه برگزار شد، حضور یافت و برای دقایقی با بازیکنان این تیم گفت‌وگو کرد.

رسول خطیبی در ابتدا ضمن تقدیر از بازیکنان، کادر فنی و اعضای تیم امید تراکتور برای راهیابی به فینال لیگ برتر امیدهای ایران، اظهار کرد: از تک‌تک شما ممنونم که با تلاش‌های خود و رسیدن به فینال لیگ برتر امید، دل مردم آذربایجان را شاد کردید.

او ادامه داد: شما آینده فوتبال آذربایجان و تراکتور هستید و قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهید داشت. در روزهای اخیر هفت بازیکن امید را به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت کرده‌ام تا کنار بزرگ‌ترها صاحب تجربه شوند. من نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه دارم و عملکرد تک‌تک‌تان را بررسی می‌کنم.

سرمربی تراکتور خطاب به بازیکنان تیم امید این باشگاه عنوان کرد: مطمئن باشید که همه شما شانس حضور در ترکیب تیم بزرگسالان تراکتور را دارید و در حال حاضر چند بازیکنان جوان حتی در ترکیب تراکتور در لیگ برتر نیز به میدان می‌روند.

خطیبی با تاکید بر ارزشمند بودن راه‌یابی تیم امید تراکتور به فینال لیگ برتر، ابراز کرد: شما با صعود به فینال کار بزرگی انجام داده‌اید و حالا وقت آن رسیده که تلاش خود را دوچندان کرده و خوشحالی را به هواداران هدیه بدهید.

خطیبی با اشاره حضور هفت بازیکن امید در تمرینات تیم بزرگسالان ، اظهار کرد: به توانایی‌های شما یقین دارم و قطعاً بعد از فینال لیگ برتر امید، تعداد بیشتری از بازیکنان را به تیم بزرگسالان دعوت خواهم کرد.

سرمربی تیم تراکتور یادآور شد: در دیدار فینال اصلاً استرس نداشته باشید و با تمام وجود به میدان بروید. بدانید در صورت شکست هم چیزی از ارزش‌های‌تان کم نخواهد شد، اما امیدوارم با جام برگردید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqok6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احضار خطیبی و منصوریان به کمیته انضباطی