تاریخ انتشار: 1400/04/06 15:18
کد خبر: 37336

نتایج بد قلعه‌نویی در بازی‌های بزرگ؛ عصر تاریک ژنرال

قلعه‌نویی در 12 بازی آخرش مقابل پرسپولیس و استقلال، فقط یک برد به دست آورده است. آماری ضعیف که نشان می‌دهد او دیگر شباهتی به حریف سرسخت همیشگی ندارد.
نتایج بد قلعه‌نویی در بازی‌های بزرگ؛ عصر تاریک ژنرال

سه بازی و سه برد مقابل قلعه‌نویی، بهترین سناریو برای مجیدی مقابل مربی سابقش بود. مجیدی که رابطه خوبی با قلعه‌نویی ندارد، با این برد پرونده بازگشت ژنرال به استقلال را برای مدت نامعلومی بست. محمود فکری، کاپیتان سال‌های دور قلعه‌نویی هم در دور رفت توانسته بود گل‌گهر را شکست دهد. حتی وینفرد شفر هم مدت کوتاهی قبل از اخراج، آخرینش جشن روی نیمکت استقلال را مقابل قلعه‌نویی در اصفهان گرفت. قلعه‌نویی که لیگ پانزدهم خودش با بردن استقلال در هفته‌های پایانی جام قهرمانی را از دست این تیم خارج کرد، حالا هر 4 بازی آخرش را به آن‌ها باخته و آمار ضعیفی مقابل تیم سابقش دارد.

نتایج بد قلعه‌نویی در بازی‌های بزرگ، فقط به استقلال مربوط نمی‌شود و او که بیشتر از یک دهه مقابل پرسپولیس شکست ناپذیر بود، به حریف سنتی استقلال هم زیاد می‌بازد. قلعه‌نویی از 6 بازی آخرش مقابل استقلال، 5 بازی را باخته و فقط توانسته یک بار با این تیم مساوی کند. آمار او در 6 بازی آخر مقابل پرسپولیس کمی بهتر است. او سه بازی باخته، دو بازی مساوی کرده و یک بار هم توانسته سرخپوشان را شکست دهد. بخش تلخ کارنامه او مقابل پرسپولیس، باخت‌های حساس و پرگل است. او بازی رفت این فصل 5 گل از پرسپولیس خورد، بازی برگشت فصل پیش بخاطر وارد نشدن به زمین 3-0 بازنده شد و در نیمه نهایی جام حذفی 2018/19 با شکست در دقیقه 120 مسیر کسب دوگانه را برای تیم برانکو هموار کرد.

12 بازی آخر قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس و استقلال، در بازه زمانی 2 سال و نیم اخیر برگزار شده‌اند. بازه‌ای که او در آن فقط یک برد مقابل سرخابی‌های تهران به دست آورده و در عوض 8 مسابقه باخته است. کابوس سابق پرسپولیس و استقلال، حالا دیگر آن‌ها را نمی‌ترساند. او تا پایان فصل، یک بار دیگر فرصت دارد تا مقابل پرسپولیس، نشان دهد هنوز هم می‌تواند مرد بازی‌های سرنوشت‌ساز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwkbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ تصاویری دیدنی از دیدار استقلال- گل گهر سیرجان