تاریخ انتشار: 1400/04/09 09:48
کد خبر: 37180

از جام حذفی عجیب تا دیدارهای پرگل در کرمان

پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در دهه نود چهار مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که تمام این بازی‌ها جذاب بوده است.
 از جام حذفی عجیب تا دیدارهای پرگل در کرمان

پرسپولیس باید در آزادی به مصاف گل‌گهری برود که هفته گذشته در همین ورزشگاه به استقلال باخته و اصلا دلش نمی‌خواهد امتیاز دیگری از دست بدهد. از طرفی سرخ‌ها نیز با لغزش سپاهان در خوزستان، صدر نشین ماندند و برای تداوم این اتفاق به تمام امتیازات این بازی خانگی دل بسته اند.

بازی های گل‌گهر-پرسپولیس همیشه جذاب بوده است. یکی از دیدارهای عجیب برای پرسپولیسی‌ها در دوران حمید درخشان در مصاف با این تیم که هنوز لیگ برتری نشده بود رقم خورد. دیداری که در وقت معمول به تساوی بدون گل رسید، در وقت اضافه پرسپولیس عقب افتاد و با بنگر جبران کرد و نهایتا پرسپولیس به سختی توانست در ضربات پنالتی برنده شود. در آن بازی طارمی و سوشا پنالتی خراب کردند و سوشا سه پنالتی را نیز مهار کرد. و در آن دیدار زنده‌یاد نوروزی نیز در ترکیب بود و از آن نسل پوست انداخته پرسپولیس، نوراللهی و عالیشاه، کاپیتان های این تیم همچنان حضور دارند و می‌توانند مقابل این تیم کرمانی بازی دیگری را تجربه کنند.

جذابیت‌های این دیدار پس از صعود گل‌گهر به لیگ برتر نیز ادامه یافت. سرخ‌ها در یک بازی هیجان انگیز در آزادی مقابل این تیم دو بر یک برنده شدند. در آن بازی ترابی یک گل پلی استیشنی زد و علیپور زننده گل دیگر بود. علیرضا ابراهیمی نیز به زیبایی دروازه بیرانوند را گشود تا این بازی جذاب تر هم بشود.

  اگر بخواهیم یکی از جذاب ترین بازی های لیگ نوزدهم را نام ببریم بدون تردید بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و گل گهر در سیرجان یکی از آن‌ها خواهد بود. دیداری که همه چیز داشت به غیر از برنده! پرسپولیسی ها در شرایطی به سیرجان رفته بودند که قهرمانی‌شان مسجل شده بود و روی کاغذ نیازی هم به برد نداشتند. شروع بازی با تونل افتخار  آبی های سیرجان حال و هوای دیگری پیدا کرد و صحنه ای ماندگار را در تاریخ لیگ ایران به ثبت رساند. در دقیقه ۱۴ بود که تکل خشن کامیابی نیا با اخراج مستقیم توسط داور همراه بود تا یخ بازی همان ابتدا آب شود و کار برای پرسپولیسی ها سخت. سیرجانی ها که نمی‌خواستند مقابل قهرمان ایران قافیه را ببازند و با یک یار بیشتر در همان نیمه نخست با دو گل از این تیم پیش افتادند تا شاگردان یحیی بازنده به رختکن روند. در نیمه دوم ابتدا علیپور یکی از گل هارا جبران کرد و سپس احمد نورالهی کار را به تساوی کشاند. این پایان ماجرا نبود و جذابیت های این بازی به وقت های تلف شده کشیده شد. پرسپولیس ده نفره در دقیقه ۲+۹۰ با پنالتی مهدی ترابی کامبک زد و به گل سوم رسید. اما بازی همچنان ادامه پیدا کرد و این بار نوبت مهرداد بایرامی بود که در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده برای سومین بار دروازه رادوشویچ را باز کند تا این بازی هیجان انگیز برنده ای نداشته باشد.

آخرین بازی دو تیم نیز در سیرجان با برتری پنج گله سرخ‌ها به پایان رسید. گل‌بارانی که قلعه‌نویی را در شوک فرو برد و این بار برای جبران نتیجه به این بازی پای خواهد گذاشت. احتمالا با توجه به شرایط جدولی و سابقه دو تیم از بازی‌های رو در رو، یک بازی هیجان انگیز دیگر را از آن‌ها شاهد باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg9qa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ورزشگاه فینال جام حذفی وابسته به گل‌گهر!