تاریخ انتشار: 1400/04/10 09:34
کد خبر: 37123

محمد نوری: برای حمایت از استقلال هیچ وقت دیر نیست

پیشکسوت آبی پوشان گفت: ما پیشکسوت‌ها و قدیمی‌ترها عملا ثابت می‌کنیم که دلمان برای این تیم می‌سوزد و حواس‌مان همواره به آن هست.
محمد نوری: برای حمایت از استقلال هیچ وقت دیر نیست

در روز گذشته تعدادی از پیشکسوتان استقلال در راستای حمایت از فرهاد مجیدی و مجموعه این تیم در محل تمرین حضور یافته و ساعاتی را میهمان سرمربی استقلال بودند.

محمد نوری در همین خصوص به خبرنگار گفت: ما تنها تعداد کمی از پیشکسوتان بودیم که به نمایندگی از همه پیشکسوتان برای حمایت از تیم خودمان به تمرین رفتیم. خیلی‌ها فکر می‌کنند استقلال صاحب ندارد و هرکاری دلشان بخواهد با آن می‌کنند. در صورتی که این‌طورها هم نیست و ما پیشکسوتان مثل هواداران همیشه حواسمان به تیم خودمان هست و به وقتش هم به مسائل این تیم ورود می‌کنیم.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه تیم ما روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند و حالا که در شرایط نامطلوبی قرار داریم، این وظیفه ما پیشکسوتان است که به حمایت تیم مان بیاییم.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه اتفاقات خوبی در سالهای اخیر برای استقلال نیفتاده و باعث شده این تیم به مرور ضعیف شود. ما نسبت به این موضوع کاملاً موضع داریم و نباید اجازه دهیم این روند ادامه پیدا کند.

نوری تاکید کرد: استقلال به مدیرانی متخصص، باتجربه و توانمند نیاز دارد. متاسفانه در سالهای اخیر مدیرانی برای این مجموعه انتخاب شدند که تجربه لازم برای اداره مجموعه‌ای به این بزرگی و عظمت را ندارند. مدیران استقلال باید ابتدا به درک لازم از جایگاه شان برسند و بدانند این تیم متعلق به ده‌ها میلیون هوادار عاشق است که با آن زندگی می‌کنند و نسبت به کوچک‌ترین اتفاقات آن حساس هستند.

عضو سابق کمیته فنی استقلال تاکید کرد: هواداران استقلال همانند هواداران پرسپولیس نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید با نگاهی برابر بر این دو تیم مدیریت کرد. من نمی‌خواهم از ادبیات سخیف و عامیانه استفاده کنم، اما شخصاً در متن کار هستم نه در حاشیه و آنچه که بیان می‌کنم مشاهدات عینی خودم به عنوان یک پیشکسوت است.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: روی سخن من با دولت بعدی و وزیر ورزش جدید است. انتظاراتی که مجموعه استقلال اعم از هوادار، پیشکسوت، کادر فنی و بازیکنان از دولت جدید است، نگاهی عدالت محور به فوتبال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkrm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در آسیا است