تاریخ انتشار: 1400/04/14 16:36
کد خبر: 36939

اکبرپور: برای بازی با مس رفسنجان برنامه داریم/ می خواهیم برنده از زمین بیرون بیاییم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است اما حریف را آنالیز کرده و بازی‌هایش را نگاه کردیم.
اکبرپور: برای بازی با مس رفسنجان برنامه داریم/ می خواهیم برنده از زمین بیرون بیاییم

علیرضا اکبرپور قبل از بازی با مس رفسنجان از هفته بیست ششم لیگ برتر اظهار داشت: هفته گذشته بازی سنگینی در اصفهان مقابل سپاهان انجام دادیم اما متأسفانه پس از اخراج بازیکنان‌مان، تحت فشار قرار گرفته و فشار زیادی متحمل شدیم. پس از آن بازی برای آمدن از اصفهان به تبریز و رسیدن به  دیدار با تیم خوب مس رفسنجان، زمان کوتاهی داشتیم.

وی افزود: مسابقات را خیلی فشرده کردند و آنچنان که باید تمرین نکردیم. در این مدت سعی کردیم بیشتر به بچه‌ها استراحت دهیم تا  از لحاظ بدنی به شرایط آرمانی برسند. مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است اما حریف را آنالیز کرده و بازی‌هایش را نگاه کردیم.  روی تیم مس برنامه داریم. این مسابقه در شهر و زمین خودمان برگزار می‌شود و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کرده و برنده از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی ماشین‌سازی درباره نفرات غایب تیمش مقابل مس رفسنجان توضیح داد: مهدی رستمی در بازی با سپاهان کارت قرمز گرفت و محروم شد. 3-4 بازیکن را هم به دلایل مختلف که بهتر از من می‌دانید در اختیار نداریم. یکی دو نفر از ماشین‌سازی جدا شدند و یک بازیکن را هم بیرون گذاشتیم. همیشه هم 2-3 مصدوم داریم.

اکبرپور افزود: شرایط مسابقات به شکلی است که بازیکنان پس از یک بازی وضعیت مصدومیت شان بدتر می‌شود و درمان و فیزیوتراپی می‌کنند. بازی ها فشرده است اما به دلیل کم بودن بازیکنان و اینکه بازیکنی برای جایگزینی نفرات مصدوم نداریم مجبوریم از همین بازیکنان در بازی‌ها استفاده کنیم. ان‌شاءالله شرایطی پیش بیاید تا بچه‌ها با انجام دادن یک بازی خوب  سه امتیاز را کسب کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oznqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکبرپور: برای من فوتبال پاک مهم است/ نمی‌دانم چرا بازیکنم اخراج شد