تاریخ انتشار: 1400/04/14 17:33
کد خبر: 36936

جدالی که می‌توانست حساس‌تر باشد/ استقلال-تراکتور تلاش برای اعاده‌ی حیثیت

«تیم‌های استقلال و تراکتور برگزار کننده یکی از دیدار‌های حساس هفته بیست‌وششم خواهند بود»
جدالی که می‌توانست حساس‌تر باشد/ استقلال-تراکتور تلاش برای اعاده‌ی حیثیت

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه این هفته پیگیری خواهد شد و در یکی از بازی‌های مهم تیم‌های استقلال تهران و تراکتور تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار ساعت ۱۹:۴۵ روز سه‌شنبه ۱۵ تیر ماه در ورزشگاه آزادی تهران به قضاوت پیام حیدری و کمک آقایان سعید علی نژادیان و فرهاد مروجی برگزار خواهد شد.

استقلال و تراکتور در این فصل نتوانستند انتظارات هوادارانشان را برآورده کنند و با فاصله‌ای که از تیم‌های اول و دوم جدول گرفتند، تنها امیدشان در لیگ بیستم کسب سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیای‌ فصل بعد خواهد بود.

استقلال با ۴۴ امتیاز از ۲۵ بازی گذشته امیدی به قهرمانی ندارد اما به نوعی رتبه سوم خود را مسجل کرده و نسبت به تیم چهارم ۷ امتیاز اختلاف دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آبی پوشان فصل را با جایگاه سومی به پایان خواهد برد.

در آن‌سوی میدان تراکتور از ۲۵ بازی قبلی خود تنها۳۶ امتیاز کسب کرده و تمامی هزینه‌های نجومی طی فصول اخیر نتوانسته این تیم پر هوادار تبریزی را در لیگ برتر به موفقیت برساند.

تراکتور پس از شکست دو هفته قبل مقابل پدیده بازهم دست به تغییر کادر فنی زد و عمر حضور خطیبی در تبریز به ده هفته نرسید و اینبار فیروز کریمی سکان هدایت سرخپوشان تبریزی را بدست گرفت که بازی اولش را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا باید دید در یک محک جدی جدال اندیشه‌های فیروز کریمی و فرهاد مجیدی به سود کدامیک به پایان خواهد رسید.

در هفته بیست‌وپنجم استقلال مقابل آلومینیوم به تساوی بدون کل رسید و تراکتور در خانه ذوب‌آهن قعر جدولی را با یک گل شکست داد.

جدال دو تیم در نیم‌فصل اول و هفته یازدهم هم با نتیجه سه بر یک به سود تیم میهمان یعنی استقلال رقم خورد، اما شرایط این مسابقه متفاوت خواهد بود چرا که نه عباس چمنیان روی نیمکت تراکتور هست و نه محمود فکری بروی نیمکت استقلال و دیدار روز سه شنبه جدال سرمربی اسبق استقلال فیروز کریمی، در مقابل شاگرد سابقش فرهاد مجیدی است و هر دو مربی برای آرام کردن هوادارانشان به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارند.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwky7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی: تراکتوری‌ها با تیم‌های پایتخت کری دارند/ مقابل استقلال همان ترکیب نصفه و نیمه هم نداریم