تاریخ انتشار: 1400/04/15 15:13
کد خبر: 36898

پرسپولیس محکوم به پیروزی در بازی با فولاد

آخرین مقطع 5 هفته‌ای لیگ بیستم برای پرسپولیس با بازی دشوار مقابل فولاد برگزار خواهد شد. بازی با تیم نکونام حتی در تهران یکی از سخت‌ترین و نزدیک‌ترین بازی‌های سرخ‌ها در این فصل بود. حالا تصور کنید همان شرایط سخت فنی با مسأله گرمای تابستان اهواز عجین شده و در کنار انگیزه‌های دو تیم برای کسب سهمیه آسیایی و رسیدن به عنوان قهرمانی چقدر این بازی را سخت و نزدیک می‌کند.
 پرسپولیس محکوم به پیروزی در بازی با فولاد
جواد نکونام و تیمش درست مثل قلعه‌نویی و گل گهر جزو معدود تیم‌هایی بودند که در نیم فصل نخست توانستند به لحاظ فرم مسابقه و بازی مالکانه پرسپولیس را تحت تأثیر قرار دهند و کار را سخت کنند پس طبیعی است که در چنین شرایطی شکست دادن فولاد چقدر سخت می‌شود.
جواد نکونام قبل و بعد از بازی با مس رفسنجان از شرایط فعلی تیمش که به خاطر پنجره‌های بسته از لحاظ نداشتن بازیکن به مشکل خورده نالید. آنها برای بازی هفته قبل 13 بازیکن خود را در اختیار نداشتند که دوتایشان محروم بودند و مقابل پرسپولیس برمی‌گردند و از جمع مصدومان هم سه تا شرایط بازی پیدا خواهند کرد که تقریباً همه این 5 بازیکن جزو نفرات اصلی هستند پس فولاد از حیث بازیکن مثل هفته‌های قبل مشکل ندارد.
فولاد در 5 بازی آخرش فقط یک برد مقابل صنعت نفت داشته و سه بار شکست خورده است تا از آن فرم خوب ابتدای نیم فصل دوم فاصله بگیرد اما آنها در رده ششم جدول قرار دارند و همچنان برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند تا مثل فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا در این تورنمنت حاضر باشند.
پرسپولیس اما برای حفظ فاصله با سپاهان محکوم به پیروزی در این بازی است و چنانچه امتیاز از دست بدهد کارش سخت خواهد شد اما سرخ‌ها برای این بازی میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا را در اختیار نخواهند داشت ضمن اینکه به خاطر مشکلات مالی علناً بازیکنان و کادر فنی رودرروی تیم مدیریت فعلی قرار گرفته‌اند و دور و بر تیم حاشیه کم نبوده است. به نظر می‌رسد بازی با فولاد مهم‌ترین چالش پرسپولیس برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی باشد که باید دید یحیی و تیمش در این شرایط سخت توان عبور از این خوان را دارند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dbq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احسان پهلوان؛ یک سرباز صدیق و فداکار