تاریخ انتشار: 1400/04/15 19:12
کد خبر: 36890

مهاجم جنجالی پرسپولیس در نقش ناجی ماشین سازی؟

مهاجم سابق پرسپولیس در ترکیب ماشین سازی توانسته تیمش را به گل برتری بازی برساند و مس رفسنجان را به شوک فرو ببرد.
 مهاجم جنجالی پرسپولیس در نقش ناجی ماشین سازی؟

ماشین سازی که فاصله چندانی با سقوط ندارد، در آستانه کسب یک برد بزرگ در خانه قرار دارد تا پروسه سقوطش شاید با تاخیر همراه شود. شاگردان اکبرپور که هفته گذشته رقابت نزدیکی با سپاهان داشتند و در نهایت با یک گل بازی را در نقش جهان واگذار کرده بودند، اکنون در خانه میزبان شاگردان محمد ربیعی هستند.

دیداری که به نظر می‌رسد در شرایط عادی مس رفسنجان کار سختی برای کسب نتیجه در آن نداشته باشد اما محمد امین اسدی با حرکتی انفرادی و غافلگیری مدافعان مس رفسنجان، ضربه غیرقابل مهار خود را به گوشه دروازه حریف فرستاد تا ماشین سازی در آستانه یک برد بزرگ قرار داشته باشد.

امین اسدی که پیش از این در پرسپولیس حضور داشت و حواشی بزرگی را در دوره حضور در تیم امید ایران پشت سر گذاشته بود، اکنون در آستانه شکل دادن یک اتفاق بزرگ برای تیمش در این هفته قرار دارد و باید دید آنها قادر خواهند بود از این گل ارزشمند تا پایان بازی که دقایق زیادی از آن باقی مانده، محافظت کنند یا خیر.

مس رفسنجان هفته گذشته در یک بازی جذاب برابر فولاد در دقایق پایانی با کامبکی بزرگ به سه امتیاز شیرین دست یافته بود و امیدوار است اینبار هم بتواند نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbrab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین مهاجم ‌نیم فصل اول لیگ دسته یک مشخص شد + پوستر
از نگاه مخاطبان فرتاک ورزشی؛