تاریخ انتشار: 1400/04/19 10:50
کد خبر: 36743

جدی ترین حالت کنعانی برای مصاف با مربی سابق(عکس)

محمد حسین کنعانی زادگان انگیزه مضاعفی برای بازی با آلومینیوم دارد.
 جدی ترین حالت کنعانی برای مصاف با مربی سابق(عکس)

01621148

به گزارش فرتاک ورزشی، بدون شک در این فصل محمدحسین کنعانی زادگان یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان پرسپولیس بوده است. او که در لیگ نوزدهم پس از حواشی فراوان دوباره پیراهن پرسپولیس را پوشید برای به دست آوردن مجدد پیراهن سرخ و محبوب شدن نزد هواداران این تیم راه درازی را طی کرده که این مسیر در قسمتی، از جاده علیمنصور گذشته است!

 

پرسپولیس در شروع فصل شانزدهم و جایی که چند وقت قبل با تفاضل گل قهرمانی را از دست داده بود، به بازگشت کنعانی علاقه فراوانی نشان داد اما او به استقلال رفت تا سر و صدای زیادی ایجاد کند. آن زمان علیرضا منصوریان سرمربی فعلی آلومینیوم، سکان دار استقلال بود.

محمد حسین که با حواشی زیادی به استقلال پیوسته بود، در هفته دوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس دچار مصدومیت شد و رباط صلیبی او پاره شد. به این ترتیب وی ۶ ماه از میادین فوتبال دور شد و تا پایان فصل از تیم دور ماند. در تابستان پس از اینکه مصدومیت وی پایان رفت، انتظار می رفت در فصل جدید توسط منصوریان در لیست تیم قرار گیرد، علیرضا منصوریان در اقدامی عجیب وی را در لیست مازاد قرار داد. این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی آبی پوشان برای جذب وی هر کاری کرده بود، اما در نهایت از او گذشت تا کنعانی که سودای بازی در پرتماشاگر ترین تیم‌های ایران را داشت به سایپا برود.

حال کنعانی که بازی رفت را مقابل این تیم محروم بود انگیزه های فراوانی برای بازی مقابل سرمربی‌ای دارد که زمانی روی نام او قلم قرمز کشید. چهره مصمم و جدی محمدحسین در تمرینات منتهی به بازی گویای همه چیز است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq6yb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنعانی زادگان مقابل فولاد محروم نیست