تاریخ انتشار: 1400/04/23 12:27
اسماعیلی، دانشگر و مرادی محصول آکادمی فجر
کد خبر: 36559

خدمت بزرگ فجرسپاسی به استقلال(عکس)

سه بازیکن حاضر در ترکیب استقلال در رقابت‌های لیگ بیستم، محصول آکادمی باشگاه فجرسپاسی بوده‌اند.
خدمت بزرگ فجرسپاسی به استقلال(عکس)

01622932

به گزارش فرتاک ورزشی؛ باشگاه فجرسپاسی شیراز یکی از باشگاه‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است که بازیکنان مختلفی را هم به باشگاه‌های بزرگ ایران معرفی کرده و در واقع از باشگاه‌های بازیکن‌ساز در ایران به شمار می‌آید و در فوتبال ملی ایران نیز در سالیان گذشته، نمایندگان پرشماری داشته که در واقع روزهای جوانی‌شان در فجرسپاسی گذشته است.

فجری‌ها پس از دوری 7 ساله از لیگ برتر، دوباره در یک‌قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارند و اگر اتفاق ویژه‌ای در روز پایانی رقابت‌های لیگ یک رخ ندهد می‌توان این تیم را جزو تیم‌های حاضر در بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دانست که با توجه به اصالت و هواداران پرشماری که دارد، می‌تواند اتفاق مهمی برای فوتبال ایران به شمار آید.

جالب آن‌که سه بازیکن حاضر در ترکیب استقلال در لیگ بیستم که این روزها حضوری فعالی در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت دارند هم از محصولات آکادمی باشگاه فجرسپاسی هستند؛ محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و بابک مرادی. بازیکنانی که پیش از حضور در استقلال و پوشیدن پیراهن آبی این تیم، سال‌های نه چندان دور در فجرسپاسی در کنار یکدیگر همبازی بوده و در تیم جوانان فجرسپاسی عضویت داشته‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kov8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فغانی داور دربی ۹۶ شد