تاریخ انتشار: 1400/04/24 12:00
کد خبر: 36517

کلید شهرآورد در دستان شماره های 8

هواداران استقلال این روزها، بیش از هرزمانی معتقدند که اگر اسماعیلی آماده باشد این تیم از شانس زیادی برای پیروزی در دربی برخوردار است.
 کلید شهرآورد در دستان شماره های 8

فقط کافی است تا دربی‌های این چند سال اخیر را مروری اجمالی کنید، تا متوجه نقش بارز یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در شهرآورد امروز شوید.

از آن شوت دیدنی تا آن پنالتی کذایی یا پاس گل عجیبش با سر به قایدی و همچنین مصدومیت‌های بد موقع اش در آستانه دربی قبل از هرکسی، نام فرشید اسماعیلی را به ذهنتان متبادر می‌سازد، کسی که استقلال این روزها بیش از هرزمانی به او وجود او وابسته است.

بازی‌های درخشان فرشید در لیگ قهرمانان آسیا که درواقع یکی از مؤثرترین عوامل صعود استقلال از گروه بود، نشان داد که او از چه توانایی بالایی برخوردار است و می‌توان گفت فرشید این روزها در اوج دوران فوتبالش قرار دارد، حتی بهتر و البته پخته‌تر از آن دورانی که آقای پاس گل لیگ قهرمانان شد.

هواداران استقلال به‌شدت معتقدند این بازیکن باتجربه که گهگاهی بازوبند کاپیتانی را هم بر بازوانش می بندد، امروز در میانه میدان اگر فرم ایده آلش را به نمایش بگذارد، استقلال می تواند برنده شهرآورد 97 باشد.

 این در حالی است که این را فراموش نکنیم، فرشید اسماعیلی بیش از هرکسی در دنیا دلش می‌خواهد پس ‌از آن پنالتی از دست رفته، بتواند در دربی یک‌بار دیگر پایش را به گلزنی باز کند، هرچند او در این فاصله توانسته است، با ارائه بازی‌های درخشان آن خاطره بد را از ذهن طرفداران استقلال پاک کند اما هرچه باشد گلزنی در دربی طعم دیگری دارد که او دوست دارد طعم شیرینش را یک‌بار دیگر بچشد.

فرشید امروز به‌احتمال زیاد در کنار آرش رضاوند و مسعود ریگی وظیفه بسیار خطیر و درعین‌حال بسیار سختی را در مقابل خط هافبک مقتدر پرسپولیس دارند، چراکه در این بازی همواره شنیده‌شده است که برنده دوئل‌های میانه میدان معمولاً از شانس بیشتری برای بردن بازی برخوردار است.

امروز شماره 8 استقلال باانگیزه‌تر از هر وقتی به میدان می‌آید تا بتواند یک‌بار دیگر این امر را ثابت کند که اگر او آماده باشد استقلال حالش خوبِ خوب است. نبرد امروز او با شماره 8 تیم رقیب احمد نوراللهی که اتفاقا او نیز در دوران اوج خود به سر می برد می تواند یکی از جذاب ترین قابهای شهرآورد امروز باشدکه اتفاقا از رفقای صمیمی هم محسوب می شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdzpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داربی زیبایی نبود/ استقلال عصبی بازی کرد