تاریخ انتشار: 1400/04/24 14:05
کد خبر: 36509

رونمایی از کادر تماما استقلالی الغرافه (عکس)

پس از انتخاب استراماچونی به عنوان مربی الغرافه، تمامی دستیاران این مربی در زمان حضور در استقلال، او را در قطر نیز همراهی می کنند.
 رونمایی از کادر تماما استقلالی الغرافه (عکس)

 روز گذشته مراسم معارفه آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال در قطر برگزار شد تا او رسما هدایت الغرافه را برعهده بگیرد. او برای حضور در لیگ ستارگان، با همان کادر قبلی خود راهی دوحه شد.

در سفر استرا به قطر، یوسف دانشیار دستیار فرهاد مجیدی او را همراهی می کند. دانشیار که یکی از اعضای کادرفنی استقلال بود، پس از تمایل استرا به حضور او در قطر، از مجیدی مجوز لازم را کسب کرد و با جدایی از جمع آبی پوشان، راهی کشور قطر شد تا به کادرفنی الغرافه بپیوندد.

دیگر دستیاران استراماچونی نیز همان کادر فنی او در زمان حضور در استقلال هستند. عمر دانسی، سباستین لتو و مارکو کاسر کادرفنی الغرافه را تشکیل می دهند. همان سه نفری که در زمان حضور استرا در ایران، با او به تهران آمدند و کادرفنی استقلال را تشکیل دادند و حالا این جمع این بار در قطر گرد هم آمده تا هدایت الغرافه را برعهده بگیرند.

01623302

سباستین لتو روز گذشته عکسی را از حضور خود و سایر اعضای کادرفنی جدید الغرافه را در اینستاگرام خود منتشر کرد. آنها در مدت زمان اندک حضور در استقلال، به محبوبیت بالایی نزد هواداران این تیم دست یافتند و باید دید در الغرافه روند کاری آنها چگونه پیش خواهد رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkvz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی دست از سر استقلال بر نمی دارد ؛ دو ستاره آبی در رادار الغرافه