تاریخ انتشار: 1400/04/26 08:19
کد خبر: 36409

کدام ستاره پرسپولیس از پنالتی زدن ترسید؟

از ساعت‌های بعد از دربی شایعه شد که یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس از زدن پنالتی امتناع کرده است.
کدام ستاره پرسپولیس از پنالتی زدن ترسید؟

پرسپولیس با شکست درضربات پنالتی مقابل استقلال، از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. این تیم در حالی بازی را به رقیب سنتی اش واگذار کرد که پنالتی پنجم و سرنوشت ساز را مهدی عبدی، بازیکن جوان و کم تجربه اش به هدر داد.

به گزارش فرارو، بعد از بازی شایعه شد که مهدی عبدی اصلا قرار نبوده پنالتی زن اصلی پرسپولیس در بین ۵ نفر باشد، ولی از آنجا که یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس از زدن ضربه پنالتی امتناع کرده است او مجبور شده پشت ضربه پنالتی بایستد و از آنجا که تمرکز لازم را نداشته آن را به هدر داده است.

این شایعه آن قدر زود دست به دست شد که خبر رسید بازیکنی که از پنالتی زدن در دربی طفره رفته احمد نوراللهی، یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس در این فصل است. او البته فصل پیش هم در دیدار برابر استقلال که به ضربات پنالتی کشیده شد ضربه پنالتی اش را به هدر داد و به همین خاطر، ظاهرا، به کادر فنی اعلام کرده برابر استقلال پنالتی نمی‌زند.

اگرچه این موضوع تا همین دیروز در حد شایعه بود و نمی‌شد به طور حتم از احمد نوراللهی نام برد، ولی امروز روزنامه ایران ورزشی در مطلبی بسیار مشخص اعلام کرده که بازیکن پرسپولیسی که از پنالتی زدن ترسیده احمد نوراللهی است. البته این روزنامه هم اسم احمد را به وضوح نیاورده، ولی کد بسیار مشخصی داده است. در بخشی این مطلب آمده است: «فرشید اسماعیلی که چند سال پیش با زدن پنالتی چیپ شانس پیروزی از تیمش را گرفت و به شدت مغضوب هواداران واقع شد در دربی روز پنجشنبه با شجاعت پشت ضربه رفت و پنالتی‌اش را به تور دروازه پرسپولیس دوخت تا به این ترتیب ثابت کند که خراب کردن و از دست دادن پنالتی در یک بازی بزرگ و مهم ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد، اما چرا در تیم پرسپولیس بازیکن بسیار باتجربه‌اش به بهانه آنکه پارسال در دربی جام حذفی پنالتی از دست داده، پشت ضربه پنالتی قرار نمی‌گیرد؟ این امتناع و خودداری مصداق بزرگ نافرمانی از حرف سرمربی است و به نظر اصلاً دلیل کافی و لازم برای پنالتی نزدن یک بازیکن محسوب نمی‌شود.»

 در این مطلب در حالی اسمی از نوراللهی نیامده که کاملا مشخص است منظور همین بازیکن است! پرسپولیس فصل پیش برابر استقلال دو ضربه پنالتی را هدر داد که یکی نوراللهی بود و دیگری اوساگونا. اوساگونا که از این تیم رفته و فقط نوراللهی باقی مانده است که با این کُد، مشخص است که منظور احمد نوراللهی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkv9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شایعه کثیف درباره دربی 96