تاریخ انتشار: 1400/04/26 21:03
کد خبر: 36383

قرارداد میلیچ و دیاباته زیر دست نهادهای نظارتی!

قراردادهایی که باشگاه استقلال سال ۹۸ با میلیچ و دیاباته منعقد کرد به زودی توسط نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
قرارداد میلیچ و دیاباته زیر دست نهادهای نظارتی!

استقلال سال ۹۸ با میلیچ و دیاباته قراردادهایی بست که حالا زیر ذره بین نهادهای نظارتی قرار گرفته و باید به طور دقیق بررسی شود تا مشخص شود که چرا چنین قراردادهایی با آنها منعقد شده است؟ در همین رابطه شنیدیم اصل قرارداد دیاباته حدود ۵۷۰ هزار یورو واصل قرارداد میلیچ حدود ۳۹۰ هزار یورو بوده که البته آپشن‌هایی هم داشته که همین مساله هم حساسیت‌هایی را ایجاد کرده است.

البته ما در پرسپولیس هم شاهد قراردادهای عجیبی با مربیان و بازیکنان خارجی بودیم که قطعا نهادهای نظارتی باید به این قراردادها هم ورود کنند و شاید تا حالا این کار راهم کرده باشند اما شنیدیم ورود نهادهای نظارتی به پرونده قرارداد میلیچ ودیاباته کاملا جدی است و آنها قصد بررسی دقیق و ریز به ریز این قراردادها را دارند تا یکسری حقایق برای مردم و هواداران استقلال روشن شود. اتفاقی که هرچند دیر اما بسیار لازم است تا ابهامات برای همیشه روشن شود.

نکته اینجاست که میلیچ وبه خصوص دیاباته امسال دقایق کمی برای استقلال بازی کردند و بازدهی فصل گذشته را نداشتند. هفته گذشته پرویز مظلومی گفته بوددیاباته از استقلال شکایت کرده و احمد سعادتمند هم خبر داد شیخ پنجره های استقلال را بسته است که حالا باید دید پس از ورود نهادهای نظارتی این پرونده به کجا کشیده می‌شود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kovqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سایپا نه، شاید شیخ مقابل پرسپولیس بازی کند