تاریخ انتشار: 1400/04/29 12:41
کد خبر: 36276

سعادتمند: هیچ وقت برای مجیدی دنبال جانشین نبودم!

مدیرعامل سابق استقلال با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، مدعی شد که هیچ گاه به دنبال انتخاب یک جانشین برای مجیدی نبوده است.
 سعادتمند: هیچ وقت برای مجیدی دنبال جانشین نبودم!

فصل گذشته که احمد سعادتمند مدیرعاملی استقلال را برعهده داشت، در هفته های پایانی با فرهاد مجیدی دچار مشکل شد. او در مقطع حساس فصل راهی ایتالیا شد تا برای مطالبات آندره آ استراماچونی با او مذاکره کند. اما ناگهان از رم خبر رسید که سعادتمند برای بازگشت استرا با او صحبت هایی را مطرح کرده است.

در آستانه دیدار فینال جام حذفی برابر تراکتور، اختلافات به اوج خود رسید و مجیدی نیز از سمت خود استعفا داد اما با پادرمیانی بزرگان تیم، او راضی به بازگشت شد. با شکست آبی پوشان مقابل تراکتور، بلافاصله کانال رسمی باشگاه از پایان همکاری با مجیدی آغاز مذاکرات برای بازگشت استراماچونی خبر داد. اتفاقی که هرگز رخ نداد.

در حالیکه فرهاد مجیدی بارها در صحبت هایش به ضعف مدیریت سعادتمند پرداخته است، اما مدیرعامل آبی ها اکنون در اینستاگرام خود مدعی شده که هرگز به دنبال یافتن جانشینی برای او نبوده است. سعادتمند با انتشار عکسی از خودش در کنار مجیدی نوشته است: «فرهاد عزیز، بردهای ارزشمند رو تبریک می گویم به ویژه برد مقابل پرسپولیس. هیچ وقت با هیچ مربی داخلی برای جانشینی تو صحبت نکردم. هیچ وقت هیچ مصوبه ای برای برکناری ات نه تنظیم کردم و نه تأیید. هرگز در دیدارهای مقابل سپاهان و دربی به دنبال تغییرت حتی در صورت باخت نبودم.»

این بخش از صحبت های سعادتمند به مصاحبه جنجالی دو روز پیش مجیدی در حاشیه تمرین آبی پوشان برمیگردد. سرمربی استقلال در گفتگو با اصحاب رسانه به اتفاقات پایان فصل قبل پرداخت و گفت: «در 10 روز دو بار سپاهان را بردیم روزی که می‌خواستیم برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بیاییم در اتوبوس به من گفتند همین الان سعادتمند مصوبه داده و اگر ببازی برکنارت می‌کنند باز هم گفتم اشکالی ندارد.»
سعادتمند در ادامه استوری خود نوشته است: «همونی که خبر نادرست بهت داد در دفترش به دنبال تغییر تو بود اما با همه توانم ازت حمایت کردم. کلا اخبار غلط بهت رسوندند و هرگز این افراد را نخواهم بخشید. حتی سرمربی استقلال در جام باشگاه های آسیا هم تو بودی... اما خوب سیاست کردند و این جدایی رقم خورد. برات و برای باشگاه بزرگ استقلال آرزوی بهترین ها را دارم.»

 

01625055


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kvyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محبوبیت فرهاد مجیدی بی دلیل نیست