تاریخ انتشار: 1400/05/01 17:55
اختصاصی
کد خبر: 36120

طلایی پوشان مدعی پر طرفدار اصفهان

نقدی بر واکنش های احساسی هواداران سپاهان/حرفی که خود نویدکیا زد!
طلایی پوشان مدعی پر طرفدار اصفهان

تحلیل سایت فرتاک ورزشی در خصوص بازی اخیر سپاهان مقابل شهر خودرو و بحث احتمال نرسیدن این تیم به قهرمانی باعث هجمه انتقاداتی از سوی هواداران پرشور و دوست داشتنی، زردپوشان شد که سایت فرتاک ورزشی توضیحات کوتاهی در خصوص تحلیل قبلی با این تیتر ( بازی با استرس‌ قهرمانی را از سپاهان می گیرد؟!/ نویدکیا بیش از حد شاگردانش را نوازش می کند!) داده است. مخاطبان عزیر اینکه من نویسنده ( علی مسعودی ) و سایت را متهم به جانب داری از پرسپولیس کرده اند! باید خدمت شان برسانیم؛ سایت فرتاک ورزشی یکی از بی طرف ترین رسانه در لیگ برتر است و هیچ گرایشی نیز به تیم خاصی را ندارد. همه تیم ها برای این سایت یکسان هستند و هر چیزی واقعیت باشد، آن را انتشار خواهد داد. خدمت منتقدین عزیز باید برسانیم که تحلیل قبلی ما یک تحلیل کلی از سپاهان، محرم نویدکیا بود که حتی حمایت منصفانه‌ای نیز از این تیم شده است!

اگر ما نوشتیم که سپاهان ترسو و با استرس‌ بازی می‌کند، این بحثی است که خود بازیکنان تیم و حتی سرمربی اش نیز بارها به آن اشاره کرده اند. بازیکنانی از جمله نورافکن، خلعتبری و خود نویدکیا که همین بازی قبلی صراحتا اعلام کردند که نتیجه بازی های پرسپولیس روی تیم ما تاثیرگذار بوده است. برای یقین پیدا کردن به این چند مصاحبه نویدکیا بعد از بازی های تیمش توجه کنید!

نویدکیا: پرسپولیس پر گل برد و ما هم عجول شدیم!

نویدکیا:بازیکنانم به خاطر شرایط پرسپولیس احساسی هستند!

نویدکیا: زورمان به پرسپولیس و استقلال نمی رسد!

نویدکیا: شرایط پرسپولیس بهتر از ماست!

نویدکیا: بازیکنانم عجولانه بازی می کنند.

 

نویدکیا: خوب باشیم جدول هم به ما کمک می کند!

نویدکیا: پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد!

نویدکیا: امیداورم حسرت دو امتیاز از دست رفته را نخوریم.

نویدکیا: بازیکنانم بعد از شنیدن سایر نتایج کیفیت شان را از دست می دهند!

اینها بخشی از مصاحبه های سرمربی سپاهان در طول لیگ بوده که نشان می دهد این مربی جوان هنوز به قهرمانی تیمش ایمان درست و حسابی نداشته و از همین رتبه دومی نیز راضی است؛  در صورتی که سپاهان پتانسیل رسیدن به قهرمانی را چه از لحاظ امکانات و چه نفرات، نیروی کافی را دارد، ولی مشکل اینجاست؛  خودباوری از کادر فنی و بازیکنان فاصله گرفته و فکر می‌کنند همین که نایب قهرمان می شوند، کار بزرگی را کرده اند! شما به این نکته دقت کنید؛ سپاهان بازی های رودرو با رقیبانش که شش امتیازیست، اکثرا با تساوی به پایان رسانده و مقابل تیم‌های پایین جدولی نیز امتیازات زیادی را از دست داده که همین مشکل بزرگی برای یک تیم مدعی قهرمانی محسوب می شود. اگر سپاهان در بازی هایی مثل دیدار با پیکان، فولاد ماشین سازی فوتبال خودش را انجام‌ می داد و بدون استرس‌ بازی می کرد، الان پرسپولیس پشت سرش بود و نیازی نداشت که منتظر نتایج این تیم باشد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz9p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیانی دوباره در نقش جهان/ یاران محرم دوباره در صدر قرار خواهند گرفت یا خیر؟
انتقام حذفی از زرد پوشان اصفهانی