تاریخ انتشار: 1400/05/03 10:13
کد خبر: 36018

جعفری: می‌توانستیم بین 5 تیم برتر باشیم

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید تیمش در 2 بازی باقی مانده به دنبال برد است.
 جعفری: می‌توانستیم بین 5 تیم برتر باشیم

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان در گفتگویی در مورد مصاف این تیم برابر نفت آبادان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، گفت:  خب در مورد بازی باید گفت که خیلی هوا گرم بود و روی کیفیت ما تاثیر گذاشت ولی ما برنامه داشتیم و سعی کردیم طبق برنامه کادر فنی پیش برویم. سرمربی گفته بود که روی ارسال ضعف دارند و با همین ترفند به گل رسیدیم ولی به خاطر گرمای خیلی زیاد آبادان هر چقدر به دقایق پایانی بازی نزدیک شدیم، بدنمان بیشتر تحلیل رفت. مجبور شدیم یک مقدار عقب بنشینیم و متاسفانه روی یک شوت گل خوردیم و پیروزی را از دست دادیم.

او که ارسال کننده پاس گل تیمش در مصاف با نفت آبادان بود، در مورد عملکرد مس رفسنجان در لیگ بیستم بیان کرد: به نظرم عملکرد بسیار خوبی در طول فصل داشته ایم و اگر یک مقدار خوش شانس بودیم می توانستیم بین 5 ، 6 تیم برتر مسابقات باشیم.

حسن جعفری در مورد عملکرد خود نیز اینطور توضیح داد: به نظرم بد نبوده؛ هر چند انتظار خودم خیلی بیشتر از این هاست ولی با توجه به مصدومیتی که داشتم، در مجموع بد نبوده است. تا اینجا 3 پاس گل داده ام و یکبار گل زده ام که البته می  توانست این آمار بهتر هم باشد. خوشحالم در نیم فصل به یک باشگاه کاملا حرفه ای آمدم که مربی بسیار خوبی هم بالای سر آن است.

بخش بعدی صحبت های مدافع راست مس رفسنجان در رابطه با عملکرد داوران بود و در این مورد گفت: خب متاسفانه از وقتی من به مس آمدم، خیلی از داورانی که می خواستند در لیگ برتر آزمایش کنند را برای بازی  های ما انتخاب کردند و خیلی از مواقع در حق تیم ما اجحاف شد. به هر حال اشتباه وجود دارد ولی گاهی این اشتباهات خیلی زیاد می شود. به عنوان مثال داور در بازی با صنعت نفت 2 کارت خنده دار به من داد و اخراج شدم. واقعا گاهی اشتباهات منجر به تغییر سرنوشت یک بازیکن و یک تیم می شود.

بخش پایانی صحبت های حسن جعفری در رابطه با 2 بازی پیش روی مس رفسنجان بود که مقابل پدیده و ذوب آهن خواهد بود. او در این رابطه بیان کرد: این دو بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار هستند و به دنبال بردن هر 2 مسابقه هستیم و امیدوارم با تدابیر کادر فنی در هر 2 مسابقه پیروز باشیم و با رتبه خوبی فصل را به پایان برسانیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbmdy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: از فصل بعد در چمن طبیعی توپ می‌زنیم