تاریخ انتشار: 1400/05/03 11:51
کد خبر: 36013

11 بازیکن احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

سرخ ها در بازی امشب در صورت کسب 3 امتیاز میتوانند خیال خود را تا حدود زیادی از بازی آخر برابر پیکان آسوده کنند.
11 بازیکن احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور

پرسپولیس در حالی امشب باید به مصاف تراکتور برود که پیروزی در این بازی می‌تواند سرخها را با خیال آسوده به مصاف پیکان در هفته آخر لیگ برتر بفرستد.

یحیی گل محمدی در بازی امشب تنها کمال کامیابی نیا را در اختیار ندارد و به این ترتیب ترکیب سرخ ها در بازی امشب  تغییر چندانی نسبت به بازی قبل نخواهد داشت.

حامد لک که شایعه محروم شدنش پیش از بازی امشب وجود داشت همچنان درون دروازه سرخ ها خواهد بود.

در خط دفاعی مهدی شیری، وحید امیری، فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. با عملکرد خوب فرجی در خط دفاعی وی به سید جلال حسینی ترجیح داده شده و در خط دفاعی کنار کنعانی زادگان توپ می‌زند. از سویی دیگر مهدی شیری جایگزین سیامک نعمتی در گوش راست می‌شود.

باید دید دلیل غیبت سیدجلال در بازی‌های اخیر مصدومیت بوده یا یحیی برنامه های دیگری برای آینده خط دفاعی تیمش دارد.

اما هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با تراکتور، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان و احمد نورالله‌ی هستند. احتمال حضور عالیشاه به جا پهلوان هم وجود دارد.

در خط حمله  هم شهریار مغانلو و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، عیسی آل کثیر دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز

حامد لک - محمد حسین کنعانی زادگان - فرشاد فرجی - مهدی شیری - وحید امیری - احمد نورالله‌ی - میلاد سرلک - مهدی ترابی - احسان پهلوان - شهریار مغانلو - مهدی عبدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqe7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی