تاریخ انتشار: 1400/05/07 20:07
کد خبر: 35773

ذوب آهن_مس رفسنجان؛ نفس‌گیر، جذاب، پر استرس/می خواهم زنده بمانم!

گاندو های اصفهان فصل تلخ بیستم را چگونه به پایان میرسانند؟
ذوب آهن_مس رفسنجان؛ نفس‌گیر، جذاب، پر استرس/می خواهم زنده بمانم!

یکی از نفس‌گیر ترین و شاید هم سخت ترین بازی های ذوب‌آهن، امشب مقابل مس رفسنجان برگزار می شود که نماینده اصفهان برای بقا راهی جز پیروزی ندارند. تساوی هم حتی به کار شاگردان مجتبی حسینی نمی آید و باید پیروز میدان شوند تا سقوط نکنند.

ذوب‌آهن اصفهان نیز جزو پنج تیم با ثبات لیگ برتر محسوب می‌شود که تاکنون طعم‌ سقوط را نچشیده و پای ثابت مسابقات بوده است. اما الان شرایط به گونه ای پیش رفته که باید یکی از پنج تیم باثبات از لیگ وداع کند. اینکه قرعه به نام نماینده اصفهان بیفتد یا نماینده تهران، همین امشب مشخص می شود. البته‌ روی کاغذ، نفت مسجد سلیمان نیز خطر سقوط را احساس می کند، ولی خیلی بعید است که این اتفاق رخ دهد، چون شرایط به گونه ای است  که باید هر دو تیم ذوب‌آهن و سایپا  پیروز میدان شوند و نفت هم مقابل آلومینیوم اراک شکست بخورد تا قرعه به نام شاگردان محمود فکری رقم بخورد.

 با این حال، ذوب‌آهن که سابقه رفتن به پلی آف را در کارنامه دارد و این راه سخت را تجربه کرده، باز هم باید یکی از سخت ترین بازی های تاریخش را تجربه‌ کند. بازی مرگ و زندگی مقابل مس رفسنجان که فقط پیروزی در آن می تواند خوشبختی را به باشگاه صنعتی ارمغان آورد. باشگاهی که چند قهرمانی در جام حذفی، نایب قهرمانی در آسیا و نایب قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد که متاسفانه در فصل جاری سبز و سفید پوشان اصفهانی فصل خوبی را سپری نکرده اند و طوری‌ پیش رفته اند که کارشان برای ماندن به هفته آخر کشیده شده است. هفته ای سرنوشت ساز که حکم برای یک پیروزی تاریخی را می دهد.

 در سوی مقابل‌ حریف ذوب‌آهن تیمی است که نه خطر سقوط را احساس می کند و نه شانسی برای کسب سهمیه دارد. این تیم در چند بازی اخیرش بدترین نتایج را گرفته و آسیب پذیر نشان داده که اگر ذوب‌آهن بازی خودش را انجام‌ دهد و احساسی نشود، می تواند شب ماندگاری را برای باشگاه و هوادارانش به یادگار بگذارد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bvbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زنگ تفریحی به نام ذوب آهن/ناکامی های ادامه دارد/ مس رفسنجان هم چنان موفق در امتیاز گیری