تاریخ انتشار: 1400/05/12 23:49
کد خبر: 35463

نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال/ داور دقت کن!

فینالیست‌های جام حذفی امروز (چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار مشخص می‌شود.
نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال/ داور دقت کن!

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود تا فینالیست‌های این رقابت‌ها مشخص شود. نکته حائز اهمیت درباره بازی‌های فردا، نگرانی سرمربیان تیم‌ها نسبت به داوری بازی‌هاست و همین موضوع کار داوران را در دو بازی فردا سخت می‌کند.

استقلال – گل‌گهر؛ ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه آزادی

دوباره قلعه‌نویی به استقلال رسید اما این بار بازی، اهمیت بسیار بالاتری برای او دارد چرا که برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید از سد استقلال عبور کند؛ کاری که در لیگ برتر نتوانست انجام دهد و رفت و برگشت شکست خورد. هم فرهاد مجیدی و هم امیر قلعه‌نویی نسبت به داوری بازی ابراز نگرانی کردند تا مشخص شود فردا داور کار سختی برای قضاوت دارد.

با این که گل‌گهر - باتوجه به دومین فصل حضورش در سطح اول فوتبال ایران - تا همین جا هم کار بزرگی در لیگ و جام حذفی انجام داده اما حذف استقلال در نیمه نهایی جام حذفی، شکست بزرگی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود چون آن‌ها این فصل را بدون جام به پایان می‌رسانند.

استقلال پیش از این توانسته بود پرسپولیس، ذوب‌آهن و پیکان را شکست دهد و گل‌گهر با عبور از آلومینیوم اراک، پارس جنوبی و مس کرمان به این مرحله رسیده است.

فولاد – ملوان؛ ساعت ۲۱، ورزشگاه فولاد

فولادی‌ها پس از از دست رفتن رتبه چهارم در لیگ برتر تنها چشم به قهرمانی جام حذفی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا دارند. از طرفی با توجه به اظهارات جواد نکونام، سرمربی فولاد، جام حذفی احتمالا آخرین حضور این مربی روی نیمکت فولاد است و به همین دلیل نکونام می‌خواهد با جام از اهواز خداحافظی کند. فولاد در این دیدار دو بازیکن کلیدی‌اش یعنی ساسان انصاری و فرشاد احمدزاده را در اختیار ندارد.

در سوی دیگر میدان ملوان پس از ناکامی در صعود به لیگ برتر، نمی‌خواهد در جام حذفی هم ناکام باشد. البته شاگردان مازیار زارع برای رسیدن به این هدف باید نخستین باخت خانگی فصل فولاد را به آن‌ها تحمیل کنند که کار سختی است.

فولاد در مراحل قبلی جام حذفی از سد سپاهان، قشقایی و ماشین‌سازی عبور کرده و ملوان با پیروزی مقابل خیبر خرم‌آباد، نساجی و ویستاتوربین پا به مرحله نیمه نهایی گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozrrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جذاب‌ترین یک چهارم نهایی ممکن برای جام حذفی