تاریخ انتشار: 1400/05/13 09:49
کد خبر: 35448

آخرین تمرینات دیاباته با استقلال

شیخ دیاباته که در فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم را کسب کند، این روزها تنها سر تمرینات حاضر می شود تا در پایان فصل، از استقلال جدا شود.
 آخرین تمرینات دیاباته با استقلال

هر چقدر که لیگ نوزدهم برای شیخ دیاباته خوب پیش رفت، او در لیگ بیستم هیچ نشانی از آن قاتل درون محوطه های جریمه نداشت و به یک بازیکن معمولی و نیمکت نشین تبدیل شد تا جایی که او با وجود رهایی از بند مصدومیت، در لیست تیم نیز قرار نمی گیرد.

دیاباته که چندی پیش به دلیل شکایت از آبی پوشان باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمش شد، در پایان رقابت های جام حذفی از این تیم جدا می شود. احمد مددی مدیرعامل استقلال این موضوع را با حضور در برنامه تلویزیونی صراحتا اعلام کرد تا پس از دو فصل، شاهد جدایی ستاره اهل مالی آبی ها باشیم.

دیاباته برخلاف میلیچ ترجیح داد به قراردادش پایبند باشد و در حالیکه می توانست به دلیل عدم دریافت مطالباتش ایران را ترک کند، در تهران ماند و در تمرینات تیمش نیز شرکت می کند. اما این بازیکن از آمادگی کاملا به دور است به نحوی که مجیدی از او استفاده نمی کند.

به هر حال آقای گل فصل قبل این روزها تنها منتظر پایان کار استقلال در جام  حذفی است و دوست دارد با قهرمانی، کسب جام و خاطره ای خوش ایران را ترک کند. باید دید در نهایت تکلیف استقلال در این مسابقات چه خواهد شد و آیا دیاباته که این روزها بی انگیزه در تمرینات حضور دارد، با جام تهران را ترک می کند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rppq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کشاورز: بهتر بود مجیدی از قایدی و دیاباته هم استفاده می‌کرد