تاریخ انتشار: 1400/05/13 11:21
کد خبر: 35442

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به احتمال فراوان آبی‌پوشان را با چند تغییر نسبت به دیدار سپاهان به مصاف گل‌گهر خواهد فرستاد.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر

شاگردان فراهد مجیدی امروز از ساعت ۱۹.۳۰ در نیمه نهایی جام حذفی میزبان گل‌گهر سیرجان هستند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که شاگردان امیر قلعه‌نویی در لیگ برتر هر دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر مغلوب آبی‌های پایتخت شده‌اند.

استقلالی‌ها که به عنوان سومی در لیگ برتر رسیدند برای رسیدن به فینال و قهرمانی در جام حذفی از انگیزه‌های زیادی برخوردارند و از طرف دیگر تیم سیرجانی با کسب رتبه پنجم در لیگ برتر نیز حریف دست و پا بسته‌ای برای آبی‌ها نخواهد بود و مطمئنا امیر قلعه‌نویی برنامه خاصی برای این دیدار سرنوشت‌ساز خواهد داشت.     

استقلال برای دیدار امروز برابر گل گهر، از سیدحسین حسینی درون دروازه اش استفاده می‌کند، او توانسته به روند خوب خود برگردد و این روزها مظاهری را نیمکت‌نشین خودش کرده است.

سیاوش یزدانی روزهای خوبی را در خط دفاعی استقلال پشت سر می گذارد. مدافع آبی‌پوشان رفته رفته در ترکیب تیمش جا افتاد و هفته‌هاست به مدافع ثابت ترکیب تیمش تبدیل شده است. محمدحسین مرادمند زوج او نیز به اندازه یزدانی خوب کار کرده و امروز در ترکیب اصلی حضور دارد. محمد دانشگر نیز به واسطه مصدومیت عارف غلامی، به جزو ثابت ترکیب خط دفاعی آبی‌پوشان تبدیل شده است.

 محمد نادری به احتمال فراوان بجای متین کریم‌زاده که در دو بازی گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، بازی خواهد کرد. وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز در سمت راست خط دفاعی حضور خواهد داشت.

مهدی مهدی‌پور در کنار مسعود ریگی و آرش رضاوند در خط میانی هافبک‌های استقلال در دیدار امروز خواهند بود.

در خط حمله استقلال نیز همچون همیشه مهدی قایدی حضور دارد. باشوی کوچک چند وقتی است در امر گلزنی ناکام بوده و امیدوار است تا در صعود تیمش به دیدار فینال، گلزنی کند. ارسلان مطهری هم که در چند دیدار قبلی در امر گلزنی ناکام بوده است. مهاجمین آبی پوش به دنبال گلزنی برابر حریف سیرجانی هستند تا استقلال به دیدار پایانی صعود کند.

با این حساب نسبت به بازی برابر سپاهان محمد نادری و مهدی پور جایگزین کریم زاده و اسماعیلی خواهند شد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb5dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چهار استقلالی در خطر از دست دادن فینال حذفی