تاریخ انتشار: 1400/05/15 15:12
کد خبر: 35345

مالک بادران: حق ما را خوردند و انگیزه‌مان از تیمداری سلب شد اما همچنان هستیم

فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران گفت که امتیاز این باشگاه قرار نیست به مجموعه دیگری واگذار شود.
مالک بادران: حق ما را خوردند و انگیزه‌مان از تیمداری سلب شد اما همچنان هستیم

درباره انتشار خبر واگذاری امتیاز تیم دسته اولی بادران به تیم شمس آذر قزوین اظهار داشت: این خبر دروغ 13 با اختلافی شش ماهه است. مگر امکان دارد بحث فروش تیمی مطرح شود که برای قهرمانی می‌جنگد؟ ممکن است بشنوید با خرید امتیاز تیم لیگ برتری به فکر واگذاری سهمیه لیگ دسته اول باشیم، اما فروش امتیاز در تصمیمات ما نیست. اگر شنیدید ما پرسپولیس را هم خریدیم، ممکن است این شایعه درست باشد (با خنده) و چنین اتفاقی رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه قصد خرید سهمیه یک تیم لیگ برتری را دارد یا خیر، تصریح کرد: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و هر تصمیمی بگیریم، اعلام خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده به گونه‌ای پیش برویم که هیچ حاشیه‌ای برای خودمان ایجاد نکنیم.

مالک باشگاه بادران در مورد دلسردی مدیران این باشگاه برای فعالیت در فوتبال، پس از پایان لیگ دسته اول به تسنیم گفت: بادران امروز نیامده که یک روزه برود و ما با قدرت هستیم. متأسفانه حق‌مان را به شکلی خوردند که انگیزه ما از فوتبال و تیمداری سلب شد. اتفاقات جای دیگری رخ داد و برای ما داستانی درست کردند که همه آن را فراموش کنند. لزومی ندارد دوباره به آن بپردازیم.

قربانیان درباره پایان فعالیت شهره موسوی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه بادران خاطرنشان کرد: حدود یک سال است شرکت زیرمجموعه‌ای به نام شرکت بادران بزرگ ایجاد کردیم و امتیاز تیم را به آن دادیم. پروانه باشگاه را هم به نام این شرکت گرفتیم. به این خاطر که سازمان دارایی، حقوق بازیکنان فوتبال ما را رد کرد و حالا شرکت زیرمجموعه به کارهای فوتبال می‌پردازد. خانم قربانیان، فرزند من از ابتدای امسال مدیرعامل باشگاه است و من هم رئیس هیئت مدیره آن شرکت هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xobgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میرجوان: دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم/ اگر لیگ تمام شود حق و حقوق‌مان را از چه کسی بگیریم؟