تاریخ انتشار: 1400/05/18 15:59
کد خبر: 35177

مدیرعامل شرکت فولاد نظر نکونام را تغییر می‌دهد؟

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان وضعیت مبهمی برای ماندن در این تیم دارد و هنوز آینده او در جمع سرخپوشان اهوازی مشخص نیست.
مدیرعامل شرکت فولاد نظر نکونام را تغییر می‌دهد؟

جواد نکونام دو هفته پیش اعلام کرد که در پایان فصل از فولاد جدا خواهد شد و اینکه مأموریتش را در این باشگاه انجام داده است.

این مربی اما شب گذشته فولاد را در جام حذفی قهرمان کرد و این قهرمانی شاید سرنوشت مربیگری نکونام برای فصل آینده را طور دیگری رقم بزند و حتی این مربی در فولاد ماندگار شود. این در حالی است که در چند روز گذشته شایعات مختلفی درباره مذاکرات چند تیم لیگ برتری با نکونام مطرح شد و حتی مدیرعامل ذوب‌آهن نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بعد از اتمام جام حذفی با سرمربی فولاد مذاکره خواهند کرد.

جدا از بحث جدایی نکونام موضوع کنار رفتن سعید آذری از مدیریت باشگاه فولاد و حضور او در ذوب‌آهن نیز مطرح است و این شایعه هم ایجاد شده که نکونام و آذری فصل آینده در ذوب‌آهن با یکدیگر همکاری خواهند کرد. با این حال آخرین اخبار حاکی از آن است که مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به شکل جدی خواهان حفظ جواد نکونام است و باید دید که آیا او می‌تواند نظر سرمربی فولاد را برای ماندن در این تیم تغییر دهد یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axgyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام:بعد از فینال درباره ماندن یا نماندن تصمیم می‌گیرم