تاریخ انتشار: 1400/05/18 22:33
کد خبر: 35162

افشاگری خرید جدید امیر قلعه نویی در مورد پیشنهاد استقلال و پرسپولیس

مهدی تیکدری خرید جدید امیر قلعه نویی برای گل گهر مدعی شد با وجودی که از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است، اما ترجیح داده برای تیم سیرجان به میدان برود.
افشاگری خرید جدید امیر قلعه نویی در مورد پیشنهاد استقلال و پرسپولیس

مهدی تیکدری بازیکن جدید گل گهر سیرجان درخصوص انتقالش به این تیم صحبت کرد.

مهدی تیکدری بازیکن تراکتور بعد از دو فصل بازی در این تیم امروز رضایت‌نامه‌اش را برای حضور در تیم گل گهر سیرجان گرفت.

تیکدری که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت نهایتا تصمیم گرفت تا به گل گهر برود و فصل آینده زیر نظر امیر قلعه‌نویی به فوتبالش ادامه دهد.

بعد از دو فصل بازی در تراکتور سرانجام از این تیم جدا شدی.

من وقتی در لیگ یک و باشگاه مس کرمان به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شدم تصمیم گرفتم راهی تراکتور شوم و بعد از دوم فصل بازی در این تیم، امروز جدایی‌ام از تراکتور قطعی شد و مدیران و مالک محترم باشگاه تراکتور با انتقال من به گل گهر موافقت کردند.

در خصوص دو سال حضورت در تراکتور صحبت کن.

سال گذشته عملکرد خوبی در سال اول حضورم در لیگ برتر و این باشگاه داشتم  و توانستم قهرمان جام حذفی شوم. امسال هم موفق شدیم به همراه تراکتور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و اگر در لیگ بیستم کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

در زمان حضور رسول خطیبی مشکلاتی برای تو پیش آمد و همان موقع صحبت‌هایی مطرح شد که از تراکتور جدا می شوی.

در آن زمان بحثهایی پیش آمد که به نظرم بین مربی و بازیکنان شکل می گیرد اما خوشبختانه در آن مقطع مشکلات حل شد. اما من مشکلاتی داشتم که نمی توانستم  در تراکتور بمانم و به باشگاه اعلام کردم می خواهم در پایان فصل جدا شوم. از مدیران تراکتور ممنونم که با جدایی من موافق کردند تا پیشرفت کنم. همیشه مدیون آقای زنوزی هستم. ایشان به من لطف داشتند و امیدوارم روزی دوباره در تراکتور بازی کنم.

فصل آینده هم که پیراهن گل گهر را می‌پوشی.

تمایل داشتم به شهر خودم بازگردم و خوشبختانه این اتفاق امسال رخ داد و امیدوارم برای این تیم مفید باشم اما دلم برای تراکتور و هوادارانش تنگ می‌شود. خوشحالم با حمایت هواداران تراکتور توانستم پیشرفت کنم و به نقطه ایده آلی برسم و امیدوارم هواداران تراکتور من را حلال کنند. مشکلاتی داشتم که مجبور بودم به شهرم بازگردم.

از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشتی؟

من از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما اولویتم این بود که برای تیم شهرم بازی کنم.

در مورد همکاری با امیر قلعه‌نویی صحبت کن.

آقای قلعه نویی از زمانی که در مس کرمان بازی می کردم به من لطف داشتند و خوشحالم که حالا می توانم زیر نظر ایشان بازی کنم و جواب اعتماد او را بدهم.

چقدر امید داری تا به تیم ملی دعوت شوی؟

تمام تلاشم را می‌کنم تا در چشم باشم و به تیم ملی دعوت شوم. هر بازیکنی آرزویش این است که پیراهن تیم ملی را بر تن کند. همین که در اردوی قبل دعوت شدم از آقای اسکوچیچ ممنونم.

دوست داری در دفاع راست بازی کنی یا پست هافبک راست؟

برای من فرقی نمی کند در کدام پست بازی کنم  و در هر پستی که کادرفنی بخواهد سعی می کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم اما خودم دوست دارم در خط جلو بازی کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrn9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروع گل ریحان برای فصل جدید / شیری سرمربی البرزی ها

پایان عصر تراکتورِ کهکشانی با زنوزی
تراکتور از نقل و انتقالات کنار کشید؛