تاریخ انتشار: 1400/05/21 10:00
کد خبر: 35071

چالش بزرگ آبی ها در شروع فصل نقل و انتقالات

باشگاه استقلال که باید خود را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و جدال با الهلال آماده کند، با چالش سختی در فصل نقل و انتقالات روبرو است.
چالش بزرگ آبی ها در شروع فصل نقل و انتقالات

استقلال روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. این تیم پس از شکست برابر فولاد بیش از پیش درگیر مشکلات شده و تقریبا نصف بازیکنان اصلی این تیم قراردادشان به پایان رسیده و در آستانه جدایی قرار دارند.

محمد نادری نخستین نامی است که در پایان همان دیدار با فولاد غزل خداحافظی را خواند . او از دیروز بازیکن تیم آلتای ازمیر است .

سیاوش یزدانی نیز دیگر بازیکنی است که به صورت غیرمحسوس جدایی خود را از استقلال اعلام کرده بود. یزدانی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در دربی جام حذفی گفته بود:دوست دارم  با ادامه روند فعلی با خاطره خوبی از این تیم جدا شوم. شاید از استقلال جدا شوم. هواداران درک کنند که در این دو سال خیلی سختی کشیدم. دوست دارم آنها بدانند که منِ سیاوش یزدانی چقدر در این دو سال پول گرفتم و چه شرایطی دارم.

البته امروز مجیدی امیدوار به حفظ این مدافع فیکس خود است.

علاوه بر این دو نفر، یک مدافع دیگر آبی ها نیز در آستانه جدایی قرار دارد. محمد دانشگر که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، به مسئولان این باشگاه فرصتی ۱۰ روزه برای پرداخت مطالباتش داده است. ظاهرا دانشگر تصمیم دارد از طریق همین فرصت ۱۰ روزه استفاده کرده و در صورت عدم دریافت مطالبات خود برای فسخ قرارداد اقدام کند.این بازیکن یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.

رشید مظاهری نیز وضعیتی مشابه با دانشگر دارد. او یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد ولی گفته می شود که گلر آبی پوشان به دلیل دریافتی ۶۰ درصدی می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند. هر چند یکی از مدیران استقلال این مسئله را تکذیب کرده است اما مظاهری در آخرین مصاحبه خود درباره جدایی اش از این تیم گفت: اگر شرایط مناسب باشد طبیعتا دوست ندارم جدا شوم ولی بعید می‌دانم با آقای مددی سر یک میز بنشینم.

به طور کلی قرارداد نه بازیکن استقلال به پایان رسیده و هنوز مذاکره برای تمدید قرارداد با آنها آغاز نشده است. سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان ، ارسلان مطهری، محمد نادری و شیخ دیاباته بازیکنانی هستند که دیگر قراردادی با استقلال ندارند و بجز دیاباته که جدایی او قطعی است، فرهاد مجیدی خواستار حفظ 8 بازیکن دیگر نیز شده بود که البته نادری رسما از استقلال جدا شد.

در این میان، بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی به صراحت در مصاحبه های خود از عملکرد احمد مددی و مدیران تیم انتقاد کرده اند .علاوه بر این افراد، باید نام مهدی قایدی را نیز به این فهرست اضافه کرد. بازیکنی که در هفته های گذشته اخبار بسیار زیادی درخصوص جدایی یا ماندن او مطرح شده و مهاجم بوشهری آبی ها همواره در مصاحبه هایش اعلام کرده که باشگاه برای او تصمیم گیری خواهد کرد.

 از جمع بازیکنان فعلی، جدایی شیخ دیاباته قطعی است، هفت بازیکن (حسینی، یزدانی، ریگی، اسماعیلی، رضاوند، شجاعیان، مطهری ) قراردادشان با استقلال به پایان رسیده و منتظر آغاز مذاکرات برای تمدید هستند ضمن اینکه وضعیت 3 بازیکن به نام های مظاهری، دانشگر و قایدی نیز نامشخص است . آن هم در حالیکه این تیم باید یک ماه  دیگر به مصاف تیم چند میلیون دلاری  الهلال برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk8lj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره تیم قلعه نویی با ستاره‌های مجیدی