تاریخ انتشار: 1400/05/22 16:00
کد خبر: 35019

رونمایی پرسپولیس از اولین خرید به شیوه اروپایی

پرسپولیس با شیوه‌ای خاص که در ایران مرسوم نیست از خرید جدیدش رونمایی کرد و واکنش‌های مثبت زیادی را دریافت کرد.
 رونمایی پرسپولیس از اولین خرید به شیوه اروپایی

تیم پرسپولیس بعد از یک پایان خوب در لیگ برتر با قهرمانی و پیروزی کورس بر سپاهان با فاصله دو امتیازی، حالا زودتر از رقبا برای تکمیل تیمش اقدام کرده تا اردوی پیش فصل را با حداکثر نفرات شروع کند.

سرخ‌ها که پیش از اتمام فصل از جدایی محمد حسین کنعانی زادگان اطلاع داشتند، با بررسی گزینه‌های مدنظر یحیی برای جایگزینی با این بازیکن خیلی زود کاپیتان گل گهر را به خدمت گرفتند تا علیرضا ابراهیمی به عنوان اولین خرید قرمزها معرفی شود.

پس از امضای قرارداد ابراهیمی و گرفتن عکس یادگاری او با پیراهن پرسپولیس و مدیرعامل این باشگاه، تصور می‌شد در این فصل هم از ایده های خلاقانه برای معرفی بازیکنان جدید بی بهره باشیم اما پرسپولیس سنت شکنی کرد و با شیوه‌ای خاص که در ایران مرسوم نیست ابراهیمی را به هواداران معرفی کرد.

در ویدئوی منتشر شده در رسانه‌های رسمی باشگاه پرسپولیس با تصویر برداری جذاب از  اولین ورود این بازیکن به زمین تمرین پرسپولیس فیلم برداری شده و او در رختکن پرسپولیس کیت این باشگاه را به تن می‌کند و با شماره 5 وارد زمین پرسپولیس می‌شود.

ابراهیمی پیش از این عنوان کرده بود که مهم نیست چه شماره‌ای می‌پوشد و طبق اعلام پرسپولیس این شماره به صورت نمادین و به خاطر کسب پنجمین قهرمانی پیاپی بر تن تمام بازیکنان جدید این باشگاه خواهد رفت. این اتفاق جالب که به سبک رونمایی اروپایی ها از بازیکنان‌شان است مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است.

08

07

06

05


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqkpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا ابراهیمی در باشگاه پرسپولیس حاضر شد