تاریخ انتشار: 1400/05/23 13:17
کد خبر: 34977

سوپر جام1400 نارنجی یا قرمز

سوپرجام اگر به موقع برگزار شود به کام یاران جواد یا لشکر سرخ آسیا
سوپر جام1400 نارنجی یا قرمز

با قهرمانی پرسپولیس تهران در بیستمین دوره ی لیگ برتر ایران و کسب جام حذفی توسط شاگردان نکونام،جدال برسر کسب سوپر جام لیگ بیستم باحضور شاگردان یحیی و فولاد خوزستان برگزار میشود.

این رقابت درشرایطی رقم میخورد که دریک سوی میدان فولادی ها اولین جام خودشان را باهدایت جواد نکونام کسب کرده اند و دریک سوی میدان پرسپولیسی هاکه چندین دوره است باحواشی بسیار زیاد سوپر جام را درون ویترین افتخارات خود جای میدهند.

درلیگ 19 بازی سوپر جام باید بین نایب قهرمان آسیا و پرشور های تبریزی رقم میخورد اما هربار به دلایل مختلف باتعویق روبرو میشد

این بازی زمانی برگزار شد که پرسپولیس تهران درشرایطی آرمانی به سرمیبرد چراکه شش ماه محرومیت مهاجم این تیم به اتمام رسیده بود و یک خط حمله بی نقص را دراختیار داشت و ازسوی دیگر بازیکنان جدید این تیم با دیگر اعضا به هماهنگی رسیده بودند.

درطرف مقابل اما تراکتوری ها بیشترین ضرر را ازتعویق های نابجا دیدند چرا که درخط هافبک تاثیر گذار ترین بازیکنان خود همچون احسان حاج صفی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را ازدست داده بودند و به لحاظ مدیریتی و کادر فنی دستخوش تغییرات زیادی شدند و درشرایطی بحرانی به سرمیبردند.

اگر این دیدار در موعد اولیه برگزار میشد شرایطی متفاوت رقم میخورد و تراکتور دارای برنامه میتوانست پرسپولیس بدون خط حمله و بحرانی را ازمیان بردارد.

ازطرفی دیگر درلیگ 18 با صدور قانونی جدید نیز پرسپولیس اینبار بدون رقیب سوپر جام را بالای سربرد و دریک فصل قبل نیز با رای کمیته انظباطی بازی با استقلال را به فراموشی سپرد وسوپر جام را بدون برگزاری دربی به خانه برد....

باهمه این تفاسیر باید دید بازی بین فولاد خوزستان و پرسپولیس درشرایطی عادلانه و به دور از تعویق یا عدم برگزاری بازی برگزار میشود یاخیر.

حالا باید منتظر اعلام زمان بازی ماند تا قضاوت براینکه هرگاه یک طرف بازی سوپر جام پرسپولیس تهران باشد شرایط به سود این تیم رقم میخورد صحت دارد یا رویدادیست براساس اتفاقات فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axrkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و فولاد در سوپرجام به مصاف هم می‌روند