تاریخ انتشار: 1400/05/24 13:12
کد خبر: 34936

تلاش کادر فنی استقلال برای تعامل با مدیریت باشگاه/ آبی‌ها منتظر روزهای بهتر باشند؟

کادر فنی استقلال در تلاش است که با تعامل با کادر مدیریت این باشگاه به امور آبی‌پوشان پایتخت رسیدگی کند.
تلاش کادر فنی استقلال برای تعامل با مدیریت باشگاه/ آبی‌ها منتظر روزهای بهتر باشند؟

باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را گذرانده است. با شروع فصل نقل و انتقالات، تیم‌های لیگ برتری کار خود را برای جذب بازیکن آغاز کردند اما تا اینجای کار هنوز باشگاه استقلال موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده است.

در این بین حتی وضعیت تمدیدی‌های استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و در حال حاضر هیچ بازیکنی نتوانسته با کادر مدیریت استقلال به توافق برسد و قراردادش را با استقلال تمدید کند.

وجود چنین شرایطی برای استقلال مقداری برای هواداران استقلال نگران‌کننده شده است اما یک اتفاق شاید بتواند شرایط را برای آبی‌پوشان پایتخت هموارتر کند تا امور استقلال راحت‌تر پیش برود و آن‌ هم تعامل کادر فنی استقلال با مدیریت باشگاه است.

این تعامل نسبی در حالی شکل گرفته که در روزهای گذشته اعضای تیم استقلال انتقادات زیادی به کادر مدیریت استقلال داشتند. امروز (یک‌شنبه) اما صالح مصطفوی، مربی استقلال به باشگاه آمد و از "تعامل قابل توجه با مدیران استقلال" خبر داد.

همچنین مجیدی با توجه به صحبت‌های اخیرش نشان می‌دهد که قصد دارد با کادر مدیریت برای پیش بردن امور تیم همکاری کند و این تعامل کادر فنی می‌تواند خیال بازیکنان استقلال را برای تمدید قراردادها راحت‌تر کند و همچنین وضعیت استقلال برای نقل و انتقالات بهتر پیش برود. باید دید با این تعامل نسبی، چه اتفاقاتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw6xk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قوانین AFC علیه ستاره‌های الهلال در دیدار با استقلال