تاریخ انتشار: 1400/05/25 10:50
کد خبر: 34900

نیازهای استقلال در بازار نقل وانتقالات؛پنج بازیکن درجه یک!

بهتاش فریبا از قدیمی‌های استقلال است. بازیکن و ستاره‌ای که نزدیک به یک دهه پیراهن آبی‌ها را بر تن داشته است.
نیازهای استقلال در بازار نقل وانتقالات؛پنج بازیکن درجه یک!

آقا بهتاش که سمت‌های دیگری هم مثل مربی یا حضور در کمیته فنی و سرپرستی را در استقلال تجربه کرده، صحبت‌های کاملی در مورد شرایط نقل و انتقالاتی استقلال انجام می‌دهد. او عقیده دارد نیاز استقلال در بازار نقل و انتقالات دو وینگر، یک دفاع چپ، یک پشت فوروارد و یک دفاع راست است.

*پایه 4 میلیاردی بازیکنان را فراری می‌دهد

سه، چهار تیم متمول هستند و پیشنهادات خوبی برای جذب بازیکنان میدهند و بازیکن هم به دنبال درآمد بیشتر است و نمی توان خرده ای گرفت و شاید خیلی از تیم‌ها به دلیل بحث مبلغ قرارداد نمی توانند بازیکن دلخواه خود را جذب کنند. تمام نگرانی من این است که استقلال تبدیل به یک تیم معمولی نشود. اینکه پایه قرارداد را روی ۴ میلیارد گذاشتند نمی دانم چقدر درست یا غلط است ولی فکر می کنم با این حال خیلی از بازیکنان ما در استقلال نمانند. باید شرایطی را به وجود بیاورند که بازیکن به خاطر عشقش به استقلال اموراتش بگذرد و بماند.

او در همین باره ادامه داد: من قبل از پایان مسابقات گفته بودم هیات مدیره، مدیر عامل، های وب، آقای عبدیان و نامداری همگی جلسه بگذارند و پولی این وسط بیاید که بتوانند بازیکنان را نگه دارند. دو، سه یار خوبه ما جدا شدند. نادری و میلیچ رفته اند و صحبت از رفتن ارسلان مطهری در میان است و گویا  مظاهری هم جدا خواهد شد و در ابتدا باید قرارداد ها را تمدید کنند و بعد هم یار بگیرند.

*پنج بازیکن درجه یک می‌خواهیم

پیشکسوت استقلال در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: ما باید پنج یار درجه یک بگیریم. اگر قرار است در در آسیا و لیگ بعدی مدعی باشیم باید غیر از بچه هایی که ماندند و باید حفظ شوند چند نفر دیگر را نیز باید جذب کنیم. در پست دفاع وسط حتماً باید یاد بگیریم زیرا عارف غلامی رباط پاره کرده و مصدوم شده و دانشگر هم ۱۰ روز برای تمدید مهلت داده که چهار روز آن مانده. با این سیستمی که استقلال بازی می کند باید ۵ دفاع وسط  خوب و آماده داشته باشد. ما روی آرمین سهرابیان هم حساب کرده بودیم که مجدد با گل‌گهر تمدید کرد و در آن پست هم بازیکن درجه یک خیلی کم است و باید هرچه زودتر تکلیف را روشن کنند. ما واقعاً نگران استقلال هستیم.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه از در بین اسامی که احتمال حضورشان در استقلال هست هم نظرش را اینگونه بیان کرد: استقلال باید به نوعی یاد بگیرد که مشکل سال گذشته را حل کند. ما ۵ هافبک وسط مثل رضاوند، اسماعیلی، مهدی پور، ریگی، مهری و غیره را داریم. ما باید دو وینگر، یک دفاع چپ خوب، پشت فوروارد و دفاع راست جذب کنیم.

*با رفتن قایدی مخالفم

وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه قرار است مهدی قایدی را بفروشد تا بدهی هایش را پرداخت کند گفت: این کاری است که با الله یار صیادمنش کردند. من مخالف فروش قایدی هستم. او باید یک سال دیگر در استقلال بماند تا هم تجربه اش بیشتر شود و هم اینکه در بازی‌های آسیایی به قدری خوب کار کند که به تیم‌های آسیایی نرود. از نظر من قایدی همانند طارمی،جهانبخش و غیره باید به اروپا برود. قایدی توان بازی کردن در اروپا را دارد به شرط اینکه یک سال بسیار خوب را در استقلال و لیگ قهرمانان آسیا بگذراند و بتواند به تیم خودش کمک کند و انشالله یک جام بیاورد که مبلغ قراردادش برای سال بعدش بالاتر برود. من خوشحال می شوم قایدی پیشرفت کند ولی به نظر من باید یک سال دیگر برای تیمش بازی کند و بعد با قرارداد و شرایط بهتری اروپا برود و به او  توصیه می کنم عجله نکند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rxvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی وضعیت نقل و انتقالات استقلال