تاریخ انتشار: 1400/05/25 14:50
کد خبر: 34888

تصمیم سرنوشت‌ساز نوراللهی؛ تاریخ تکرار می‌شود؟

جدی شدن جدایی احمد نوراللهی خبری است که هواداران را در فصل نقل و انتقالات خوشحال نخواهد کرد.
تصمیم سرنوشت‌ساز نوراللهی؛ تاریخ تکرار می‌شود؟

با شروع فصل نقل و انتقالات داستان و حاشیه‌های بعضی از بازیکنان برای تمدید و ماندن هم شروع شد. این روزها بازیکنی که بیش از همه در صدر اخبار نقل و انتقالات قرار دارد و پرسپولیسی‌ها هم حسابی پیگیر وضعیت او هستند احمد نوراللهی است. یکی از بازیکنان کلیدی فصل گذشته که نقش او در قهرمانی پرسپولیس وضعیت ماندن یا رفتنش را حساس‌تر کرده است. احتمالا به همین دلیل است که بازیکن باتجربه پرسپولیسی‌ها تلاش می‌کند که امتیازات بیشتری برای ماندنش بگیرد.

در موقعیت‌های این‌چنینی که در فصل نقل و انتقالات زیاد شاهد آن هستیم همیشه پای انتخاب میان پول و تعصب وسط می‌آید. هواداران انتظار دارند که بازیکن محبوبشان به پیشنهادات اغواکننده کشورهای حوزه خلیج‌فارس پاسخ منفی داده و به خاطر تعصب در تیمش ماندگار شود. از آن سو هم بازیکن به دنبال شرایط بهتر مالی است؛ یک دوراهی که به هر دو طرف ماجرا می‌توان حق داد. البته در این چند سال اخیر برای بازیکنان پرسپولیس که رفتن را انتخاب کردند یک اتفاق مشترک رقم خورده که کفه ترازو را به نفع ماندن آنها سنگین‌تر می‌کند. در این سال‌هایی که پرسپولیس روی دور موفقیت و قهرمانی بوده اکثر بازیکنانی که از جمع آنها جدا شدند نتوانستند سرنوشت خوبی پیدا کنند. بعضی از آنها بسیار کمرنگ شده‌اند، بعضی به پرسپولیس بازگشتند و بعضی دیگر هم به تیم‌های دیگر لیگ برتر رفتند که برای آنها نوعی شکست به حساب می‌آید.

شاید معدود بازیکنانی مانند مهدی طارمی  توانستند مسیر پیشرفت را طی کنند اما این اتفاق برای کمتر بازیکن جداشده‌ای از پرسپولیس افتاده است. در همین تیم فعلی پرسپولیس، وحید امیری و مهدی ترابی از نمونه بازیکنانی هستند که بعد از رفتن خیلی زود به تیم سابقشان بازگشتند. بازیکنانی که از لحاظ فنی از بهترین‌های لیگ برتر ایران هستند و با این حال جدایی از پرسپولیس برای آنها خوش‌یمن نبود. البته بعضی از آنها هم اینقدر خوش‌شانس نبودند که بتوانند به پرسپولیس برگردند. نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که حتی در این چند سال مربی‌اش هم از این قاعده مستثنی نبوده است. برانکو ایوانکوویچ بعد از جدایی از پرسپولیس از روزهای طلایی‌اش فاصله گرفته است. اگرچه او در عمان برای رسیدن به جام‌جهانی تلاش می‌کند اما قطعا در آنجا از جام‌های پی در پی و البته هواداران سینه‌چاکش خبری نیست. 

شاید بازیکنانی مانند احمد نوراللهی با نگاهی به سرنوشت جداشده‌ها به این نتیجه می‌رسیدند که تصمیم بهتری برای آینده خود بگیرند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9ano

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان پرسپولیس لژیونر می شود
اختصاصی؛

ستاره محبوب پرسپولیس، مهره‌ی مورد علاقه اسکوچیچ
6 حضور سرمربی کروات توأمان با حضور او؛