تاریخ انتشار: 1400/05/26 15:14
کد خبر: 34847

تعلل در نقل وانتقالات استقلال عجیب است/نگران جدایی بازیکنان هستیم

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تعلل در نقل و انتقالات به معنی از دست رفتن فصل آینده است و باشگاه استقلال باید سرعت و دقت را چاشنی کارش کند.
تعلل در نقل وانتقالات استقلال عجیب است/نگران جدایی بازیکنان هستیم

محمد نیک سیرت پیشکسوت استقلال و مربی فوتبال اظهار داشت: تنها سالی که شاکله استقلال حفظ شد، فصل پیش بود که آن هم اتفاقاتی افتاد تا همان تیمی که شاکله‌اش حفظ شد، نتواند جام بگیرد و فصل را بدون جام به پایان برساند. متاسفانه به نظر من باز هم این تیم در آستانه تغییر و تحول زیاد به لحاظ فنی است. چراغ اول با جدایی محمد نادری شروع شد و شاید این روند همچنان ادامه داشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه باشگاه در انجام مذاکرات تعلل می‌کند که این بسیار عجیب است. این تیم باید یک ماه بعد به مصاف الهلال برود و هر نتیجه‌ای در آن بازی بگیرد به پای شما نوشته می‌شود آقای مجیدی؛ پس باید شما و باشگاه تمام تلاش تان را برای سرعت بخشیدن در کنار دقت به امور نقل و انتقالات داشته باشید.

وی اضافه کرد: با اینکه به ظاهر نزدیک باشگاه نیستیم، اما دلیل نمی‌شود که از اتفاقات داخلی آن بی خبر باشم. ما از خانواده استقلال هستیم، نه نسبت به آن بی تفاوت هستیم و نه نسبت به آن بی اطلاع.

نیک سیرت خاطرنشان ساخت: پرسپولیس، سپاهان و گل گهر که به نظر می‌رسد تیم‌های مدعی فصل آینده باشند با سرعت و قدرت وارد نقل و انتقالات شدند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب می‌کنند. اما استقلال چه کار کرده؟ با کدام بازیکن مذاکره شده؟ حتی بازیکنان خودمان که قراردادشان تمام شده هم هنوز بلاتکلیف هستند و نگرانی ما این است که یکی یکی جدا شوند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: استقلال برای آنکه فصل بعد بتواند حداقل یک جام بگیرد باید یک خانه تکانی اساسی داشته باشد؛ باید این تیم شخم بخورد و ساختار آن تغییر کند. با این شکل مدیریت و این ساختار، استقلال تا ۱۰ سال بعد هم دستش به جام نخواهد رسید.

مهاجم سابق آبی پوشان در خصوص از دست رفتن قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: برای یک شادی کوتاه مدت خوب بود استقلال قهرمان می‌شد، اما به سود خود استقلال بود که در این مسابقات قهرمان نشود.

وی در توضیح این مطلب بیان داشت: اگر استقلال در شرایطی که نه پول داشت، نه مدیریت قوی و نه زیرساخت‌های لازم برای قهرمانی، قهرمان می‌شد، یک کار اشتباه جواب داده بود و این اشتباه تبدیل به یک بدعت می‌شد. در آینده هم مدیران می‌گفتند وقتی هیچ چیزی سر جای خودش نبود قهرمان شد، پس باز هم می‌شود با بی اعتنایی به تیم و بدون هزینه قهرمان شد. قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی شاید هواداران را ابتدا ناراحت کرده باشد، اما باعث شد تا یک روند اشتباه بدعت نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk8zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نیک سیرت: استقلالی‎‌ها دربی را فراموش کنند