تاریخ انتشار: 1400/05/27 07:28
کد خبر: 34827

استقلال روزهای سرنوشت سازی پیش رو دارد/ اشتباهات قبلی تکرار نشود

مربی پیشین تیم فوتبال با اشاره به روزهای مهم فصل نقل و انتقالات گفت: همین ایام نقل و انتقالات است که تا حد زیادی سرنوشت هر تیمی را در فصل مشخص می‌کند.
استقلال روزهای سرنوشت سازی پیش رو دارد/ اشتباهات قبلی تکرار نشود

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: ایام نقل و انتقالات از مهم‌ترین دوران تیم‌هاست و به خصوص تیم‌هایی که داعیه قهرمانی دارند، باید در نقل و انتقالات تلاش شبانه روزی داشته باشند. به عنوان مثال پرسپولیس با تشخیص اینکه مدافع میانی لازم دارد، خیلی سریع خریدهای اولویت دار خود را انجام داد و خیالش آسوده شد.

مربی پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: مدیریت استقلال هم باید پا به پای دیگر باشگاه‌های مدعی این روزها تلاشی مضاعف و شبانه روزی داشته باشد و با اولویت حفظ بازیکنانی که مدت قراردادشان به اتمام رسیده، تیم را برای فصل آینده با قدرت راهی میدان نمایند.

چینی در پاسخ به این سئوال که استقلال بیشتر در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارد گفت: با توجه به جدایی نادری و میلیچ، قطعاً یک مدافع چپ کلاسیک در اولویت قرار دارد. بعد از آن ما همیشه بابت خلاء هافبک بازی‌ساز ناله کرده‌ایم، پس حتماً باید یک بازی‌ساز و «شش دانگ» به خدمت بگیریم و در کنار همه اینها یک مهاجم چارچوب شناس و یک ماشین گلزنی می‌خواهیم. به جز آن اگر بازیکنی هم از تیم جدا شد، باید جای او پر شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص حضور همزمان حسینی و مظاهری برای فصل آینده گفت: استقلال فصل گذشته تجربه خوبی از استفاده همزمان مظاهری و حسینی داشت و این دو کاملاً بدون حاشیه و در اوج کار کردند و یکی از کم حاشیه ترین سال‌ها را در دروازه شاهد بودیم. به شخصه امیدوارم هر دو نفر فصل بعد هم در کنار هم در استقلال باشند. حضور همزمان رشید و حسینی باعث شد هر دو در رقابتی سالم قرار گرفته و در اوج باشند.

وی در ادامه بیان داشت: نمی‌دانم وضعیت مربی خارجی (گابریل پین) به کجا رسید و احتمال حضورش در استقلال چقدر است، اما مسلماً کادر فنی هم باید تقویت شود و حتماً نفراتی باید به آن اضافه شوند. کادر فنی یکی دونفره آن هم برای تیمی مثل استقلال واقعاً کم است.

چینی بار دیگر با تاکید بر اهمیت روزهای نقل و انتقالات گفت: استقلالی‌ها اشتباهات فصل‌های گذشته را تکرار نکنند و از این روزها بهترین استفاده ممکن را ببرند تا در فصل بعد عملکردی قابل قبول داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qxml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزرگترین رقیب استقلال خودش است/ سه اتفاق مهمی که برای آبیها افتاد