تاریخ انتشار: 1400/05/31 19:00
کد خبر: 34622

واکنش فرزاد مجیدی به احتمال جذب اشکان دژاگه و «شیمبا»

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در مورد اشکان دژاگه، شیمبا صحبتی نمی کنم چون هنوز چیزی مشخص نیست.
واکنش فرزاد مجیدی به احتمال جذب اشکان دژاگه و «شیمبا»

فرزاد مجیدی در مورد نقل و انتقالات این تیم گفت: خوشبختانه روز یکشنبه با چند بازیکن قرارداد امضاء کردیم و خوشحالم که بازیکنان به فرهاد مجیدی اعتماد دارند و در کمترین زمان ممکن قرارداد خود را با استقلال به ثبت رساندند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی بین کادر فنی، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و بازیکنان به وجود آمده است و همه تلاش می کنیم با شروع فصل جدید فوتبال ایران، استقلال با قدرت در لیگ ظاهر شده و بتواند بدهکاری اش به هواداران که بالابردن جام است را بدهد.

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در مورد شروع تمرینات و اینکه استقلال زمین تمرین دارد یا خیر، اظهار داشت: قرار است تمرینات از روز سه شنبه آغاز شود و در مورد زمین هم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تلاش زیادی کرده و شرایط خوبی فراهم کردند که تیم بتواند با تمرینات خوب آماده دیدار برابر الهلال باشد.

مجیدی در مورد جذب دژاگه و شیمبا تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. نام کسی را نمی بریم اما تلاش می کنیم بهترین نفرات را جذب کرده تا شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در چند روز آینده سرمربی استقلال صحبت های زیادی با هواداران خواهد داشت و از بازیکنان هم تشکر می کنم که به عشق مردم و پیراهن در کمترین زمان قرارداد خود را با استقلال امضاء می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj7jb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی: باید تمرکزمان روی بازی با الهلال باشد/فرهاد از ماه‌ها قبل مذاکره با بازیکنان را شروع کرده