تاریخ انتشار: 1400/06/01 13:54
کد خبر: 34592

واکنش هافبک استقلال به پیشنهاد پرسپولیس

هافبک استقلال می‌گوید اوضاع و مشکلات مالی تیمش هنوز برطرف نشده و همچنان همه چیز مثل قبل است.
 واکنش هافبک استقلال به پیشنهاد پرسپولیس

مهدی مهدی‌پور که امروز به باشگاه استقلال رفته بود، درباره دلیل حضورش در باشگاه عنوان کرد:‌قراردادم دارم و مساله خاصی نیست. به باشگاه آمدم تا درباره برخی مشکلاتی که پارسال داشتم، با مسئولان صحبت کنم.

وی ادامه داد: میزان دریافتی من از سال گذشته خیلی کم بوده است. البته مساله خاصی نیست و آمدم صحبت کنم.

هافبک استقلال درباره نفرات جدیدی که به تیم اضافه شدند، تاکید کرد:‌به نظرم کادرفنی بهتر می‌توانند نظر بدهند. قطعا بازیکنانی که می‌خواهند را جذب می‌کنند. مهم ترین مساله این بوده که شاکله تیم حفظ شود.

مهدی‌پور درباره بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان افزود: بازی با الهلال خیلی سخت است. الهلال برای دو بازیکن حدود هزار میلیارد تومان هزینه کرده است. خیلی کارمان سخت است ولی قطعا در سبک غیرت ایرانی باید باشد تا بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

وی درباره اینکه شایعه شده بود از پرسپولیس پیشنهاد داشت، تاکید کرد: بهتر است درباره‌اش صحبت نکنم. پیشنهاد همیشه وجود دارد.

مهدی‌پور در خصوص جدایی مهدی قایدی گفت: مهدی بازی باکیفیتی است که خیلی به استقلال کمک کرده است. دوست داریم کنار ما باشد ولی به اگر به صلاحش است و می‌خواهد پیشرفت کند امیدوارم هرجا هست موفق باشد.

 هافبک استقلال در پایان درباره اینکه آیا مشکلات تیم برطرف شده اضافه کرد: اوضاع واقعا بهتر نشده، تنها اتفاقی که افتاده این است که فصل تمام شده است. مشکلات همچنان پابرجا است و اتفاق خاصی نیفتاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wz5ox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازگشت دو بازیکن مصدوم به تمرینات استقلال