تاریخ انتشار: 1400/06/02 09:49
کد خبر: 34545

موسوی: نباید از استقلال انتظار جام داشته باشیم

مهاجم سابق استقلال می‌گوید روند نقل و انتقالاتی استقلال خوب و با برنامه نیست.
موسوی: نباید از استقلال انتظار جام داشته باشیم

علی موسوی، بازیکن سابق استقلال در گفتگویی درباره نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: برنامه‌ای در خریدهای استقلال دیده نمی‌شود و با این وجود باز هم نباید از استقلال انتظار جام داشته باشیم. این بازیکنانی که جذب شده‌اند، شاید ستاره تیم قبلی خود باشند اما جو استقلال متفاوت است و باید ببینیم اینجا چگونه عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: هواداران استقلال نباید از بازیکنانی که خوششان می‌آید، در فضای مجازی ستاره بسازند. بازیکنان جدید باید با عملکردشان پاسخ اعتماد هواداران را بدهند و این اشتباه است که بازیکنی نیامده، در فضای مجازی تبدیل به ستاره تیم شود.

موسوی در خصوص انتقال قایدی گفت: استقلال در این سال‌ها انقدر بی‌مهره بود که قایدی تبدیل به وزنه‌ای در این تیم شده بود و جدا شدنش سبب نگرانی و دلواپسی هواداران شده‌ است. استقلال در این ۴ سال مگر چند بار قهرمان لیگ برتر شد که حالا نبود قایدی باعث نگرانی شود؟ او حالا جدا شده است و مدیران باید به فکر جانشینانی بهتر از او باشند اما این روند، امیدوارکننده نیست زیرا من ستاره‌ و ملی‌پوشی را در لیست خریدها نمی‌بینم. البته تجربه دژاگه می‌تواند به استقلال کمک کند که این به آن شرط است که آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند.

مهاجم سابق استقلال درباره اضافه شدن جواد زرینچه به عنوان سرپرست این باشگاه گفت: این بهترین خبری است که در این پنجره نقل و انتقالات می‌توانستیم بشنویم. او هم تجربه دارد، هم کلاس دارد و هم می‌تواند به تیم و مجموعه کمک کند. امیدوارم تغییری در این انتخاب رخ ندهد زیرا زرینچه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این سمت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xonjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مظاهری برای مذاکره وارد باشگاه استقلال شد