تاریخ انتشار: 1400/06/03 09:39
کد خبر: 34491

ابراهیم شکوری برای همیشه از پرسپولیس رفتنی شد؟

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس بعید است پس از پایان خدمت خود به جمع مدیران سرخپوشان بازگردد.
ابراهیم شکوری برای همیشه از پرسپولیس رفتنی شد؟

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به دلیل پایان دوران تحصیل ملزم به گذراندن باقیمانده دوران سربازی بود تا دیگر نتواند به فعالیت خود در ساختمان باشگاه ادامه دهد.

شکوری که صبح امروز خودش را به پادگان مربوطه معرفی کرده است تنها یک ماه از دوران سربازی‌اش باقی مانده و پس از آن بار دیگر می‌توانست در کنار جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه فعالیت خود را ادامه دهد.

با این حال باشگاه پرسپولیس تصمیم به رسانه‌ای کردن استعفای او گرفت تا به نظر برسد سمیعی که امور اجرایی و حتی سخنگویی باشگاه را به شکوری سپرده بود قید ادامه همکاری با او را زده و بازگشت شکوری منتفی است.

شکوری در دوران کاری خود اتفاقاتی نظیر درگیری با بوژیدار رادوشوویچ داشت. دعواهایی که در رسانه‌ها نیز بین دو طرف ادامه داشت تا رادو نزدیک به یک ماه در تمرینات حضور نداشته باشد. غیبتی که عصبانیت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از شکوری را به همراه داشت. یحیی از او خواست دیگر به هیچ وجه در امور مربوط به بازیکنان دخالت نکند تا بتواند تیمش را با آرامش به قهرمانی در لیگ برتر بیستم برساند.

یحیی حتی لیست خرید تابستانی خود را به شکوری نداد و از جعفر سمیعی خواست تا به تنهایی پیگیر امور شود.

گل محمدی که از ادبیات شکوری در خصوص تیم پرسپولیس هرگز استقبال نمی‌کرد درباره مصاحبه‌های متعدد او که پس از گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان تازه وارد درباره قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌داد واکنش نشان داد و گفت: «نفس شکوری از جای گرم بلند می‌شود».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqnez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شکوری: بازیکنان ما وعده دادند که تمدید می‌کنند